چطور با کاشت ابرو صورتی زیبا داشته باشیم


کاشت ابرو یک روش کاشت ایدئال است که می‌توانید با استفاده از آن ابروهای کم‌پشت خود را دوباره نمایان کنید. درست مانند کاشت مو، به شما این امکان را می‌دهد که ظاهر کدر ابروها را که ممکن است به دلیل عوامل خارجی یا ژنتیکی ضعیف شوند، جبران کنید. ابروهایی که به‌اندازه کافی پر نیستند باعث می‌شوند صورت شما آن‌طور که می‌خواهید به نظر نرسد. بااین‌حال، این وضعیت را می‌توان با یک عملیات بسیار ساده پایان داد. کاشت ابرو بهترین گزینه برای مردان و زنانی است که می‌خواهند ابروهای خود را با استفاده از موهای طبیعی خود به طور دائم ترمیم…

کاشت ابرو یک روش کاشت ایدئال است که می‌توانید با استفاده از آن ابروهای کم‌پشت خود را دوباره نمایان کنید. درست مانند کاشت مو، به شما این امکان را می‌دهد که ظاهر کدر ابروها را که ممکن است به دلیل عوامل خارجی یا ژنتیکی ضعیف شوند، جبران کنید. ابروهایی که به‌اندازه کافی پر نیستند باعث می‌شوند صورت شما آن‌طور که می‌خواهید به نظر نرسد. بااین‌حال، این وضعیت را می‌توان با یک عملیات بسیار ساده پایان داد.

کاشت ابرو بهترین گزینه برای مردان و زنانی است که می‌خواهند ابروهای خود را با استفاده از موهای طبیعی خود به طور دائم ترمیم کنند. این روش که تنها در چند ساعت قابل‌انجام است، نوید یک دوره نقاهت کوتاه را می‌دهد. برای داشتن ابروهای پرپشت‌تر، می‌توانید به کلینیک زیبایی سعادت آباد مراجعه کنید و در مدت‌زمان کوتاهی ظاهری جدید داشته باشید. در این کلینیک علاوه بر کاشت ابرو، می‌توانید از خدمات زیبایی مو (کاشت مو) با به‌روزترین روش‌ها بهره‌مند شوید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک عمل جراحی زیبایی است که برای بازسازی ابروهای کم‌پشت یا ازدست‌رفته استفاده می‌شود. این روش برای بازگرداندن ظاهر طبیعی ابروها و دستیابی به ابروهای پرتر، ضخیم‌تر یا فرم دار استفاده می‌شود. کاشت ابرو را می‌توان با استفاده از روش‌های FUE یا FUT انجام داد. روش FUE با برداشتن تک‌تک فولیکول‌های مو و پیوند آنها به ناحیه جدید انجام می‌شود. روش FUT یک عمل کاشت ابرو است که در آن نوارهای پوستی از یک ناحیه گرفته شده و در ناحیه ابرو قرار می‌گیرد.

در طی فرایند کاشت ابرو، فولیکول‌های مو یکی‌یکی انتخاب و باتوجه‌به شکل و اندازه ابروها اعمال می‌شود. این روش تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و شما حداقل درد یا ناراحتی در طول عمل احساس می‌کنید. زمان پردازش معمولاً ۲-۳ ساعت است. پس از کاشت ابرو، بیمار در همان روز مرخص می شود. البته بیمار باید ابروهای خود را مرطوب نگه دارد، از مواد محرک پرهیز کند و در روزهای اول ابروهای خود را مالش ندهد. پس از کاشت ابرو ممکن است ادم یا تورم خفیف ایجاد شود. با این حال، اینها طبیعی هستند و اثرات آنها بیش از چند روز طول نمی کشد. زمان بهبودی کامل معمولا از چند هفته تا چند ماه متغیر است و نتایج دائمی هستند.

کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

روش‎های کاشت ابرو به‌صورت FUE یا FUT هستند. اما روش FUE بیشتر در کاشت ابرو استفاده می‌شود. به‌طورکلی مراحل فرایند به شرح زیر است:

ابتدا فولیکول‌های مو یکی‌یکی از ناحیه اهداکننده گرفته می‌شود. ناحیه اهداکننده معمولاً پشت گردن یا پشت‌گوش است. زیرا فولیکول‌های مو در این نواحی قوی‌تر هستند. سپس برای پیوند به ناحیه ابرو آماده می‌شود.

فولیکول‌های موی کاشته شده به ناحیه ابرو مطابق جهت رشد طبیعی ابروها قرار می‌گیرند. فرایند قراردادن با کمک یک ابزار خاص انجام می‌شود. اندازه کانال‌ها باتوجه‌به ضخامت و تعداد فولیکول‌هایی که قرار است پیوند شوند تنظیم می‌شود. این عمل تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و معمولاً ۲-۳ ساعت طول می‌کشد.

زمان بهبودی کامل پس از کاشت ابرو معمولاً بین چند هفته تا چند ماه متغیر است. در چند ماه اول پس از عمل، ممکن است مقداری از ابروی پیوند شده ریزش کند، اما این یک‌روند طبیعی است. ابروهای ازدست‌رفته فضا را برای رشد ابروهای جدید باز می‌کند. در نتیجه این روش که به‌طورکلی نوید نتایج دائمی را می‌دهد، ابروها ظاهری طبیعی و پرتر پیدا می‌کنند.

کاشت ابرو در کجا انجام می‌شود؟

کاشت ابرو را می‌توان در کلینیک‌های جراحی پلاستیک یا مراکز کاشت مو انجام داد. قبل از انجام پیوند، انتخاب پزشک یا جراح متخصص و باتجربه در این زمینه مهم است. همچنین باید به شرایط بهداشتی مرکزی که در آن عمل انجام می‌شود توجه کنید. در غیر این صورت، عمل کاشت ابرو ممکن است با شکست مواجه شود یا باعث شود که با مشکلات مختلف سلامتی، به‌ویژه عفونت مواجه شوید.

کاشت ابرو در مقایسه با سایر کشورها با هزینه‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تری در کشور ما قابل‌انجام است. علاوه بر این، نتایج فوق‌العاده موفق و دائمی از نظر ظاهری پس از کاشت ابرو حاصل می‌شود. اگر می‌خواهید ابروهای ضعیف شده خود را دوباره پرپشت‌تر نشان دهید، می‌توانید با تیم ما برای کاشت ابرو و خدمات زیبایی مو تماس بگیرید.

آیا در کاشت ابرو عوارض جانبی وجود دارد؟

اگرچه نادر است، اما عوارض جانبی مختلفی ممکن است در طول کاشت ابرو رخ دهد. یکی از شایع‌ترین عوارض جانبی، قرمزی یا تورم خفیف در ناحیه بعد از عمل است. با این حال، این موارد معمولا در عرض چند روز ناپدید می شوند. کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند ممکن است گاهی از درد شکایت کنند، اگرچه اغلب اوقات خیلی آزاردهنده نیست. این درد در حدی است که با مسکن قابل تسکین است.

خطر عفونت در ناحیه‌ای که کاشت ابرو انجام می‌شود وجود دارد. بااین‌حال، می‌توانید با پیروی از توصیه‌هایی که پزشک پس از عمل به شما می‌دهد و توجه به مراقبت‌های خود، خطر عفونت را کاهش دهید. اگرچه ممکن است گاهی اوقات بیماران را نگران کند، اما ممکن است در زمانی که فولیکول‌های مو در ناحیه ابرو بهبود می‌یابند، پوسته‌پوسته شدن ایجاد شود. این یک‌روند طبیعی است و خودبه‌خود ناپدید می‌شود.

چطور با کاشت ابرو صورتی زیبا داشته باشیم

قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت ابرو بسته به عوامل زیادی مانند تعداد معاینات و جلسات، هزینه‌های عمل و مدت زمانی که تا زمان ترخیص در کلینیک سپری می‌کنید ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر این، روش مورداستفاده برای کاشت ابرو نیز ممکن است باعث تغییر قیمت شود.

مسائلی مانند پهنای ناحیه‌ای که نیاز به کاشت ابرو است و اینکه آیا نیاز به کشیدن مجدد دارد یا خیر در این مرحله به طور مستقیم مؤثر است. بدون معاینه بیمار نمی‌توان در مورد همه این موارد به طور قطعی گفت؛ بنابراین برای کسب اطلاعات واضح‌تر در مورد قیمت کاشت ابرو ابتدا باید مورد معاینه قرار بگیرید. تنها از این طریق می‌توانید به دقیق‌ترین اطلاعات قیمت دسترسی پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد قیمت کاشت ابرو در نظر گرفت، توجه به دریافت خدمات باکیفیت به‌جای قیمت ارزان است. به همین دلیل نه‌تنها قیمت بلکه عوامل دیگری مانند مراجع، تجربه و رضایت مشتری مرکز کاشت مو در تصمیم‌گیری باید مدنظر قرار گیرد. با معاینه کسانی که کاشت ابرو انجام داده‌اند و نظرات آنها می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد کلینیک و پزشک انتخابی خود به دست آورد. اگر به دنبال عمل کاشت ابرو هستید که در آن بتوانید دقیقاً ظاهر موردنظر خود را با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه به دست آورید، می‌توانید بلافاصله با کلینیک زیبایی سعادت‌ آباد تماس بگیرید.

کلام آخر

کاشت ابرو یک عمل جراحی زیبایی است که برای بازسازی ابروهای کم‌پشت یا ازدست‌رفته استفاده می‌شود. این روش برای بازگرداندن ظاهر طبیعی ابروها و دستیابی به ابروهای پرتر، ضخیم‌تر یا فرم دار استفاده می‌شود. کاشت ابرو را می‌توان با روش‌های FUE یا FUT انجام داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم