معمای پیچیده گم شدن مرگبار پسر جوان تهرانی


معمای پیچیده گم شدن مرگبار پسر جوان تهرانی

به دنبال گم شدن یک پسر جوان در تهران و پیدا شدن تلفن همراهش تحقیقات آغاز و یک متهم بازداشت شد 2 حوادث 1402/12/17

پیدا شدن موبایل پسر مفقود شده بعد از یک ماه

چندی قبل مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی رفت و گفت: پسرم ناگهان از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته، تلفن همراهش نیز خاموش است؛ نگرانم بلایی سر او آمده باشد لطفا کمک کنید.

پس از ثبت این شکایت، ماموران دست به کار شدند و در ابتدا از بیمارستان‌های تهران و پزشکی قانونی استعلام گرفتند اما به نتیجه نرسیدند.

تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه پدر پسر گمشده برای چندمین مرتبه به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: مرد جوان ناشناسی تلفن همراه فرزندم را به درب خانه آورده و مدعی شد که موبایل مورد نظر را در یکی از خیابان‌های گرمساران پیدا کرده است.

بدین ترتیب مرد جوان خیلی زود بازداشت شد، او ماجرا را با اظهارات ضد و نقیضی اینطور توضیح داد: لوله‌کش هستم و گاهی اوقات مسافرکشی می‌کنم؛ چند روز قبل مشغول رانندگی در جاده تهران به گرمسار بودم که موبایلی را پیدا کردم؛ تلفن همراه را برداشتم اما رمز داشت بخاطر همین به یک خدمات کامپیوتری رفتم و موفق به باز کردن قفل گوشی شدم و سپس با خانواده پسر گمشده تماس گرفتم.

بررسی‌های بیشتر حکایت از آن داشت، تلفن همراه پسر گمشده پس از گذشت ۳۳ روز از اعلام فقدانی‌اش سالم در جاده پیدا شده است.

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه تنها متهم پرونده با اظهارت ضد و نقیض دیگری ادعا کرد: هنگام رانندگی در جاده بودم که جسدی را کنار یک رودخانه مشاهده کردم؛ به آنجا نزدیک شدم و تلفن همراه کنار جنازه را برداشتم و سریعا پا به فرار گذاشتم.

پس از سیر مراحل مقدماتی پرونده و اظهارات متهم، ماموران اداره دهم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا تحقیقات خود را در رابطه با کشف جسد آغاز کنند و اقدامات اطلاعاتی را کلید بزنند.

با دستور قاضی محمدمهدی براعه از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم