داور بازی والنسیا-رئال محروم شد


داور بازی والنسیا-رئال محروم شد

خیل مانسانو، داور بازی جنجالی رئال مادرید و والنسیا، این هفته قضاوت نخواهد کرد و رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که احتمالا محروم شده است.

جنجال داوری بازی والنسیا و رئال مادرید همچنان ادامه دارد. این بازی که با حواشی بسیاری از جمله شعارهای هواداران والنسیا علیه کارلو آنچلوتی و وینیسیوس جونیور همراه بود، با یک مورد عجیب داوری هم به اتمام رسید.

در آخرین ثانیه‌های بازی بود که جود بلینگام با ارسال براهیم دیاز با ضربه سر دروازه والنسیا را باز کرد و سه امتیاز را برای تیمش به دست آورد اما چون مانسانو، داور بازی سوت پایان را ۲ ثانیه قبل به صدا درآورده بود گل قبول نشد.

داور بازی والنسیا-رئال محروم شد

از همان دقایق پس از بازی افراد زیادی به این تصمیم داور واکنش نشان دادند و آن را عجیب خواندند. کمیته داوران اسپانیا هم در بیانیه‌ای اعلام کرد تحقیقات در این مورد را آغاز کرده و به‌زودی نتایج آن را اعلام خواهد کرد.

داور بازی والنسیا-رئال محروم شددقایقی قبل فهرست داوران این هفته لالیگا اعلام شد و در آن خبری از خیل مانسانو حتی به عنوان کمک داور ویدیویی نیست.

مارکا نوشت که احتمالا مانسانو به‌خاطر اتفاقات دقایق پایانی بازی والنسیا-رئال محروم شده اما ممکن است تنها این یک هفته استراحت برای او باشد. سابقه داشته که یک داور بدون دلیلی خاص دو هفته قضاوت نکرده باشد. در مورد قضیه مانسانو احتمالا باید یکی دو هفته دیگر نیز صبر کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه