جزییات قتل زن قناد به دست سارق بی رحم / گفتگو با مرد گیلانی که زندگی اش نابود شد + عکس


جزییات قتل زن قناد به دست سارق بی رحم / گفتگو با مرد گیلانی که زندگی اش نابود شد + عکس

به گزارش رکنا، اوایل اسفندماه امسال بود که خبر قتل یک زن شیرینی‌فروش با سلاح سرد در لولمان خبرساز شد و با وقوع جنایت ماموران پلیس آگاهی بررسی‌های خود را برای یافتن عامل قتل‌که متواری شده بود،...

به گزارش رکنا، اوایل اسفندماه امسال بود که خبر قتل یک زن شیرینی‌فروش با سلاح سرد در لولمان خبرساز شد و با وقوع جنایت ماموران پلیس آگاهی بررسی‌های خود را برای یافتن عامل قتل‌که متواری شده بود، آغاز کردند. عاطفه آبادگر زن شیرینی‌فروشی بود که صبح روز جنایت برای خرید به بازار رفت تا با خرید مواد لازم، سفارش مشتری‌هایش را آماده‌ کند، غافل از این‌که مرد جوانی از ساعاتی پیش حوالی مغازه‌اش‌ کمین ‌کرده و به انتظار آمدن او نشسته بود. زن شیرینی‌فروش پس از خرید به مغازه‌اش رفت و مدتی بعد هم مرد مشکوک وارد آنجا شد.

‌به گفته امیدنقی‌زاده، همسر این زن، آن مرد باهمسرش درگیر شد و پس از قتل او با سلاح سرد و سرقت طلاها و گوشی تلفن‌همراه، با خودروی مقتول از محل جنایت متواری شد. مدتی بعد ودرحالی‌که زن شیرینی‌فروش درخون خودغلتیده بود،یکی از مشتری‌هایش‌ که سفارش پخت شیرینی داشت به مغازه آمد و با دیدن جسد زن، با پلیس۱۱۰ تماس گرفت. با ورود ماموران آگاهی، تحقیقات برای یافتن سرنخی از عامل جنایت آغاز و او پس از ۱۰روز در تهران دستگیر و به رشت منتقل شد.

نقی‌زاده در مورد دستگیری عامل می‌گوید: «قاتل دوشنبه‌شب دستگیر شد و اطلاع ندارم در چه نقطه‌ای از تهران مخفی شده بود که ماموران او را شناسایی ‌کردند.

قاتل همان کسی بود که تصویرش در دوربین مداربسته مغازه روبه‌رویی مغازه همسرم ثبت شده بود. دوربین مغازه همسرم مشکل فنی داشت و تصویر قاتل را ثبت نکرده بود. هنوز نتوانسته‌ام با خودش صحبت‌ کنم اما بر‌اساس اعلام پلیس، او از مدتی قبل برای سرقت طلا های همسرم برنامه‌ریزی کرده و سپس دست به جنایت زده بود. البته همسرم آن روز طلای زیادی نداشت که باعث شود این فرد جان او را بگیرد. از قرار معلوم او یک مجرم سابقه‌دار است.»

او در ادامه شایعات مطرح شده درباره انگیزه قتل همسرش را رد می‌کند: «گفته می‌شد که خصومت شخصی و اختلاف باعث قتل همسرم شده است که این درست نیست و قاتل به قصد سرقت مرتکب جنایت شده بود. درخواست من و تمام مردم شهر قصاص او در ملأعام است. البته من با اعدام مخالف بودم اما وقتی می‌‌بینم افرادی تا این حد جسارت پیدا می‌کنند که برای چند تکه طلا دست به جنایت بزنند و خانواده‌ای را نابود کنند، با قصاص موافقم تا درس عبرت برای کسانی شود که افکار پلید در سر می‌پرورانند.

همسر من برای موفقیت در کارش زحمت زیادی کشیده بود و من نیز در این مسیر همراهی‌اش‌ کردم. ما از صفر شروع کردیم تا به اینجا رسیدیم. همسرم به این دلیل در برابر قاتل مقاومت کرده بود تا چیزهایی را که برای به دست آوردنش زحمت کشیده بود به آسانی از دست ندهد. دختر ۱۱ساله‌ام آرشیدا به‌تازگی متوجه این اتفاق شده و با این‌که سعی می‌کند طوری رفتار کند که ما ناراحت نشویم اما مشخص است که از نبود مادرش بسیار رنج می‌برد و عذاب می‌کشد.»

سردار عزیزا... ملکی، فرمانده انتظامی گیلان در تشریح این خبر گفت: با تحقیقات همه‌جانبه و شبانه‌روزی پلیس، قاتل ۳۴ ساله شناسایی شد و کارآگاهان آگاهی پس از هماهنگی قضایی به استان تهران رفته و پس از دستگیری مرد جنایتکار وی را به استان گیلان منتقل کردند. وی افزود: قاتل در اعترافاتش انگیزه خود از قتل را سرقت اعلام کرد و متهم در حال حاضر برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.


جزییات قتل زن قناد به دست سارق بی رحم / گفتگو با مرد گیلانی که زندگی اش نابود شد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول