کودک بلاگری روشی نوین در بهره‌کشی از کودکان


کودک بلاگری روشی نوین در بهره‌کشی از کودکان

به گزارش رکنا، گاهی در این راستا شرایطی پیش می آید که مطابق آن والدین از شخصی‌ترین و پنهانی‌ترین مسائل فرزندشان عکس و فیلم تهیه کرده و بدون در نظر گرفتن حقوق طبیعی یا نارضایتی کودک آن را به...

به گزارش رکنا، گاهی در این راستا شرایطی پیش می آید که مطابق آن والدین از شخصی‌ترین و پنهانی‌ترین مسائل فرزندشان عکس و فیلم تهیه کرده و بدون در نظر گرفتن حقوق طبیعی یا نارضایتی کودک آن را به اشتراک گذاشته و تنها به جذب فالور بیشتر یا درآمدی که از این راه به دست می‌آید، فکر می کنند.

حتی مواردی مشاهده شده است که پدر و مادر فقط به دلیل جذب دنبال کننده (فالور) بیشتر تصمیم به فرزندآوری کرده و از ابتدا به نسبت مقدس مادر شدن به چشم ابزاری برای درآمد بیشتر نگاه می کنند.

نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد، این است که استفاده ابزاری از کودکان در فضای مجازی با عنوان بلاگری به شخصیت کودکان آسیب های فراوانی وارد می‌کند و مسیر رشد طبیعی کودکان را دچار اختلال جبران ناپذیری می‌کند.

پدر و مادرهای بلاگر با این باور را به کودک می دهند که ارزشمندی و عزت او در عوامل ظاهری چون لباس‌ها و عکس‌های زیبا است.

کودک بلاگرها این باور را دارند که در همه چیز بهترین هستند بر همین اساس بسیار خودشیفته بوده و ظرفیت هیچ انتقادی را ندارند.

امروزه پدرومادرهای ایرانی جای خود را با فرزندانشان عوض کرده و به جای اینکه آنها مسئولیت خرج فرزند را به عهده بگیرند، فرزندان خرجی زندگی را به دست می آورند.


کودک بلاگری روشی نوین در بهره‌کشی از کودکان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین تفاهمات مابین انجمن شرکت های پرداخت الکترونیک و انجمن علمی تجارت الکترونیک