مرد معتاد زن و بچه اش را به آتش کشید!


مرد معتاد زن و بچه اش را به آتش کشید!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 12 ظهر روز 17 اسفند ماه خبر مرگ زن جوانی توسط عوامل بیمارستان سوانح سوختگی شهدای یافت آباد به پلیس گزارش شد و بلافاصله ماموران کلانتری 157یافت آباد برای...

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 12 ظهر روز 17 اسفند ماه خبر مرگ زن جوانی توسط عوامل بیمارستان سوانح سوختگی شهدای یافت آباد به پلیس گزارش شد و بلافاصله ماموران کلانتری 157یافت آباد برای بررسی علت حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

ماموران در سردخانه بیمارستان با جسد سوخته شده زن جوانی روبروشدند که به گفته پزشکان پس از 4 ساعت تلاش برای زنده ماندن به دلیل سوختگی زیاد به کام مرگ فرو رفته بود.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که همراه این زن، مرد جوان و پسر بچه 10 ساله ای نیز به بیمارستان منقتل دشده بودند که در بررسی های پلیسی مشخص و اظهارات شهود مشخص شد همراهان او شوهر و پسرش هستند.

بنابر شواهد موجود شوهر این زن به دلیل اعتیاد و مشکلات مالی صبح روز جنایت پس از اقدامی هولناک به قصد خودشکی روی خودش،همسر و پسر 10 ساله اش بنزین ریخته و با زدن فندک هر 3 نفرشان را به آتش کشیده است و همسایه ها پس از شنیدن صدای فریاد این خانواده به کمک آنها رفته و با اورژانس تماس گرفته بودند که پس از رسیدن عوامل اورژانس هر 3 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

این خانواده 3 نفره پس از انتقال به بیمارستان سوانح سوختگی یافت آباد تحت درمان قرار گرفته اما متاسفانه جدال زن جوان برای زنده ماندن بی نتیجه ماند و در نهایت به کام مرگ فرو رفت، اما شوهر آتش افرو و پسر 10 ساله پس از انجام اقدامات درمانی به مراقبت های ویژه منتقل شدند.

تیم پلیسی همزمان گزارش این جنایت آتشین را به بازپرس امیرحسین علیمردانی از شعبه دهم دادسرای امور جنایی مخابره کردند تا وی به همراه تیمی زبده از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی برای بررسی های بیشتر این قتل عام خانوادگی وارد عمل شوند.

بنابر دستور بازپرس جنایی جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل و بازجویی از مرد آتش افروز پس از بهبود و هوشیاری در دستور کار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.


مرد معتاد زن و بچه اش را به آتش کشید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی