2 رزمنده حزب‌الله به شهادت رسیدند


2 رزمنده حزب‌الله به شهادت رسیدند

اقتصادنیوز : حزب‌الله لبنان از شهادت دو رزمنده خود در درگیری با اسرائیلی ها خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «هادی محمود حجازی» ملقب به «حیدر» از مجاهدان حزب الله متولد سال ۲۰۰۴ از منطقه «بلیدا» واقع در جنوب لبنان در راه دفاع از قدس به شهادت رسید.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که «فضل عباس کعور» ملقب به «جواد» از مجاهدان دیگر و متولد سال ۲۰۰۳ در منطقه بلیدا واقع در جنوب لبنان نیز در راه دفاع از قدس به شهادت رسید.

خبر مرتبط
هماهنگ‌کننده سازمان ملل به اسرائیل تاخت

اقتصادنیوز : هماهنگ‌کننده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه، تصمیم اسرائیل برای ساخت ۳۴۰۰ واحد در شهرک‌های یهودی نشین کرانه باختری را محکوم کرد.

حزب الله لبنان اخیرا در بیانیه ای یاد و خاطره سه رزمنده شهید به نام های «محمد علی غبریزس» از اهالی شهرک طیردبا در جنوب لبنان، «مصطفی حسین سلمان» از اهالی شهرک مجدل زون و «علی عبدالنبی قاسم» از اهالی شهرک محرونه در جنوب لبنان را که در نبرد راه قدس به شهادت رسیدند، گرامی داشت.

پیش از این منابع خبری از حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک الناقوره در جنوب لبنان و شهادت سه شهروند لبنانی خبر داده بود.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان حزب‌الله لبنان نیز در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت و مردم غزه، اقدام به انجام عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده و خسارت های زیادی به اشغالگران صهیونیست وارد کرده و در این راه بیش از یکصد شهید تقدیم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو