آتش سوزی منزل مسکونی در شیراز با6 مصدوم / خدا به آنها رحم کرد


آتش سوزی منزل مسکونی در شیراز با6 مصدوم / خدا به آنها رحم کرد

به گزارش رکنا : هادی عیدی‌پور امروز، ۱۸ اسفندماه گفت: ظهر امروز گزارشی مبنی بر حادثه در منزل دو طبقه، واقع در خیابان احمدآباد، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام...

به گزارش رکنا : هادی عیدی‌پور امروز، ۱۸ اسفندماه گفت: ظهر امروز گزارشی مبنی بر حادثه در منزل دو طبقه، واقع در خیابان احمدآباد، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در تشریح حادثه گفت: بلافاصله پس از دریافت خبر نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های ۱۴ و ۵ و ۱۷ به همراه چهار دستگاه خودرو اطفایی و امدادی و ۱۶ نیروی آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، آتش‌سوزی در طبقه دوم منزل ویلایی رخ داده که این اتفاق منجر به محبوس شدن افراد در داخل منزل شده بود که بلافاصله آتش‌نشانان ضمن مهار حریق، افراد گرفتار در محل، شامل چهار زن و دو مرد که همگی اعضای یک خانواده بودند را با استفاده از تجهیزات ویژه نجات‌ و به نقطه امن انتقال دادند.

عیدی‌پور ادامه داد: همچنین با توجه به انتشار دود سنگین در ساختمان تیم‌های عملیاتی ضمن جست‌وجو در دیگر طبقات تمام ساکنین ساختمان را تخلیه و در یک واکنش سریع از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند و عملیات تخلیه‌ی دود و ایمن‌سازی محیط به سرعت انجام و ساختمان ایمن شد.

وی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه ۶ نفر از ساکنان ساختمان بر اثر دود زدگی مصدوم شده که توسط تیم عملیاتی از ساختمان خارج و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.


آتش سوزی منزل مسکونی در شیراز با6 مصدوم / خدا به آنها رحم کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس