یکی از این ماسک‌های قبیله آفریقایی را انتخاب کن تا هویت واقعیت آشکار بشه!


یکی از این ماسک‌های قبیله آفریقایی را انتخاب کن تا هویت واقعیت آشکار بشه!

یکی از این ماسک‌های قبیله‌ای آفریقایی را انتخاب کنید تا خیلی سریع هویت واقعی و درونی شما را فاش کنیم.

در این تست ماسک قبیله‌ای شرکت کنید و جنبه های مختلف شخصیت خود را کشف کنید؛ هویتی که در درون خود پنهان کرده‌اید با انتخاب این ماسک‌های آفریقایی فاش می‌شود.

ماسک قبیله‌ای آفریقایی تنها یک ماسک برای سرگرمی یا هنر نیست. این ماسک‌ها اشیاء معنوی هستند و در زمان‌های قدیم و حتی امروزه، زمانی که افراد قبیله از این ماسک‌ها استفاده می‌کنند فکر می‌کنند که هویت جدیدی به خود گرفته و هویت انسانی خود را از دست می‌دهند.

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که هویت پنهان شما چگونه است؟ ماسکی را انتخاب کنید که احساس بهتری در شما ایجاد می‌کند.

تست شخصیت ماسک قبیله‌ای آفریقایی

به تصویر نگاه کنید و خیلی زود بدون آنکه فکر کنید؛ یک ماسک آفریقایی را انتخاب کنید.

یکی از این ماسک‌های قبیله آفریقایی را انتخاب کن تا هویت واقعیت آشکار بشه!تست شخصیت ماسک قبیله‌ای آفریقایی

کدام ماسک را انتخاب کردید؛ در ادامه با توجه به انتخابتان جواب تست را مشاهده خواهید کرد.

نقاب اول: نقاب گفتار

اگر این ماسک قبیله‌ای را انتخاب کنید، به احتمال زیاد در برقراری ارتباط عالی عمل می‌کنید. کلمات را به راحتی به زبان می‌آورید و همیشه می‌توانید با صحبت کردن خود را از شرایط بد خارج کنید.

دشمنان شما از شما ترس زیادی دارند؛ زیرا می‌دانند که وقتی شروع به صحبت خواهید کرد می‌توانید آن‌ها را تارو مار کنید. شما برای از بین بردن دشمن نیازی به تلاش فیزیکی ندارید و قدرت کلمات کافی است. شما هیچ وقت از کلمات به روش اشتباه استفاده نمی‌کنید. شما هر چیزی که به ذهنتان می‌آید را به زبان نمی‌آورید. شما به خوبی از قدرت کلمات آگاه هستید و همیشه قبل از گفتن هر حرفی فکر می‌کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی | یک درخت انتخاب کن تا بگم دنبال چه جور همسری می گردی؟

نقای دوم: نقاب خنده

اگر این نقاب را انتخاب کردید؛ به احتمال زیاد همیشه به دنبال سرگرمی است و به آنچه دیگران در مورد شما فکر می‌کنند اهمیت نمی‌دهید.

شما خنده را بر گریه کردن ترجیح می‌دهید و از هر فرصتی برای خوش گذرانی استفاده خواهید کرد. شما در زمان حال حضور دارید و دوست دارید از آن لذت ببرید. بهترین ویژگی شما این است که شوخ طبع هستید. شما بسیار باهوش هستید.

نقاب سوم: نقاب خشم

اگر این ماسک را انتخاب کردبد، به احتمال زیاد فردی هستید که زیر ماسکی که دارید، تاریکی پنهان کرده‌اید. خشم درست زیر ماسک شما در حال فوران است و هرگز نمی‌دانید چه زمانی بیرون می‌ریزد.

با اینحال شما بلدید که چگونه بی‌تفاوت باشید و آرام بمانید، اما دوست ندارید کسی شما را عصبانی کند. افرادی که شما را خوب می‌شناسند می‌دانند که تهدید روی شما اثر نخواهد کرد و هرکسی که این کار را انجام دهد قطعا پشیمان خواهد شد.

نقاب چهارم: نقاب سکوت

اگر این ماسک را دوست دارید، شما کسی هستید که سکوت را ترجیح می‌دهید و در سکوت قدرت دارید. شما می‌دانید که قدرتی درونی دارید و نیازی نیست به شما بگویید توانایی شما چیست.با این حال شما یک حس فروتنی ذاتی دارید.

شما همیشه محتاط هستید و با کسانی که دایره دوستان شما نیستند، صحبت نمی‌کنید. شما می‌دانید که همه نمی‌توانند ارزش شما را درک کنند و فقط به کسانی پایبند هستید که شما را همانگونه هستید درک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت | کافیه بگی تو نگاه اول چی دیدی تا ماهیت و نقطه ضعف‌هات آشکار شن!

نقاب پنجم: نقاب جنگجو

اگر این ماسک را انتخاب کردید، شما یک مبارز هستید. تسلیم شدن برای شما معنی ندارد و وقتی بقیه امید خود را از دست داده بودند شما به استقامت ادامه می‌دهید. شما می‌توانید بدون توجه به شرایط سخت به راه خود ادامه دهید.

وقتی تصمیم می‌گیرید، تمام آنچه را که دارید در این راه می‌دهید. شما چالش را دوست دارید و همیشه برای رسیدن به هدف می‌جنگید.

با اینحال شما یک بازیکن تیمی نیستید و ترجیح می‌دهید تنهایی به هدفتان برسید. حتی زمانی که روزهای سختی دارید و درد زیادی را تحمل می‌کنید، نقاب شادی می‌زنید و احساسات خود را مخفی می‌کنید.

نقاب ششم: نقاب کشیش

اگر این ماسک را انتخاب کنید، به احتمال زیاد فردی با احساس شهود عالی هستید. شما آنقدر همدل هستید که می‌توانید خودتان را جای هر کسی قرار دهید و او را درک کنید. شهود و همدلی دو مشخصه اصلی شما هستند که شما در آن مهارت دارید و این به شما کمک زیادی خواهد کرد.

شما می توانید به هر موقعیتی از چشم دیگران نگاه کنید و این توانایی بسیار مهم و ارزشمند است. شما همیشه از دانش خود برای کمک به دیگران استفاده می‌کنید. پیدا کردن افراد مشابه شما سخت است و بسیاری به داشتن شما افتخار می‌کنند.

نقاب هفتم: نقاب شفابخشی

اگر این نقاب است که انتخاب کرده‌اید، شما قلبی از طلا و روح قدیسی دارید. بخشندگی، مهربانی، و میل به مفید بودن برای دیگران، همگی ویژگی های درونی شما هستند. شما مهربان هستید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید برای دیگران انجام می‌دهید.

مهم‌ترین چیز در مورد شما این است که بدون انتظار هیچ لطفی این کارها را انجام می‌دهید. شما این کار را تنها برای این انجام می‌دهید که حس بهتری دارید. شما برای کسانی که قادر به جنگیدن نیستند می‌جنگید.

نقاب هشتم: نقاب حاکم

اگر این ماسک را انتخاب کردید شما یک رهبر طبیعی است. افرادی هستند که فقط برای دگرگونی و تغییر به دنیا می‌آیند و شما از آن دسته افرادی هستید که قادر به انجام این کار هستید.

تمام کارهای شما نشان می‌دهد که شما یک رهبر عالی هستید و راه درست را به اطرافیان خود نشان می‌دهید. شما تنها موفقیت دوست ندارید و سعی می‌کنید تا جایی که ممکن است به دیگران هم کمک کنید.

شما کدام نقاب قبیله آفریقایی را انتخاب کردید و چه چیزی را در مورد هویت پنهانی شما فاش کرد؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان