مصاف یزدانی و عموزاد در دور نخست کشتی آزاد جام یاشاردوغو


مصاف یزدانی و عموزاد در دور نخست کشتی آزاد جام یاشاردوغو

مراسم قرعه کشی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو برگزار شد و نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

مصاف یزدانی و عموزاد در دور نخست کشتی آزاد جام یاشاردوغو

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم قرعه کشی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو در ترکیه برگزار شد و نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

بر اساس برنامه اعلام شده، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم روز شنبه و مسابقات اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز روز یکشنبه برگزار می‌شود.

نتایج قرعه نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، ابراهیم خواری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آلماز اولو از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۸ شرکت کننده دارد، رضا مومنی در دور نخست با امیرخان از قزاقستان مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف زانابازار از مغولستان می‌رود.

رضا اطری نیز در همین وزن در دور نخست با پیرودو از ایتالیا مصاف می‌دهد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف سابان کیزیلت از ترکیه می‌رود. مومنی و اطری تا دیدار نیمه نهایی با هم کشتی نخواهند گرفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۲۴ نفر برگزار می‌شود، علی خرمدل در دور نخست به مصاف احمت دومان از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با عسکراف از قزاقستان کشتی می‌گیرد.

محمدمهدی پلنگ وار نیز در همین وزن پس از استراحت در دور اول، با برنده کشتی میان ژولدوشبکوف از قرقیزستان و الیاس از بلژیک مبارزه می‌کند. دو نماینده ایران در این وزن تا دیدار نیمه نهایی با هم کشتی نخواهند گرفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، امیرمحمد یزدانی و محمدعلی عموزاد در دور اول به مصاف هم می‌روند و برنده این دیدار در دور بعد به مصاف شیتس از آمریکا می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۹ شرکت کننده دارد، حسین ابوذری در دور اول با دیاکون از مولداوی کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان فضلی از ترکیه و چخیتونیدزه از گرجستان می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، هادی وفایی پور در دور نخست با عیسی گالیف از قزاقستان پیکار می‌کند و در صورت شکست این حریف به مصاف برنده کشتی میان باتبیلگوین از مغولستان و تاکاهاشی از ژاپن می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۶ نفر شرکت کرده اند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف باتزول از مغولستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان عبدالجلیل از آذربایجان و عادیل اولو از قرقیزستان مبارزه می‌کند؛ و در نهایت در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۸ شرکت کنند دارد، محمدرضا لطفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف لخاگواگرل از مغولستان می‌رود. امیررضا معصومی در آنسوی گروه پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با اوکتای جیفتجی از ترکیه کشتی می‌گیرد. /ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها در ایام هفته