اعلام تمهیدات پلیس راهور برای ایام پایانی / توصیه های پلیس را جدی بگیرید + مسافران بخوانند


اعلام تمهیدات پلیس راهور برای ایام پایانی / توصیه های پلیس را جدی بگیرید + مسافران بخوانند

به گزارش خبرنگار رکنا، افزایش سفرهای درون‌شهری در روزهای پایانی سال به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید باعث ایجاد ترافیک‌های سنگین خصوصا در معابر منتهی به مراکز خرید می گردد. پلیس راهور...

به گزارش خبرنگار رکنا، افزایش سفرهای درون‌شهری در روزهای پایانی سال به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید باعث ایجاد ترافیک‌های سنگین خصوصا در معابر منتهی به مراکز خرید می گردد.

پلیس راهور با بکارگیری تمام توان عملیاتی و بهره گیری از تجهیزات و سامانه های هشمند نظارتی و اتخاذ تمهیدات ترافیکی اقدامات لازم را برای تسهیل در تردد هموطنان و روان ساری ترافیک انجام می دهد.

توصیه های پلیسی

با توجه به افزایش تردد در مراکز خرید در روزهای پایانی سال، انتظار داریم مردم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با صبوری و رعایت حقوق دیگران با پلیس برای تسهیل و روانی ترافیک همراهی و مشارکت بیشتری داشته باشند.

در صورت مراجعه به بازار و مراکز خرید استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و کاهش استفاده از خودروی شخصی می تواند ضمن صرفه جویی در زمان ، به کاهش ترافیک سنگین کمک نماید.

از توقفهای دوبله و منجر به سد معبر و پارک های حاشیه ای غیرمجاز به شدت اجتناب کرده و از ظرفیت پارکینگ های موجود در سطح شهر استفاده کنند.

رانندگان عزیز در این ایام با توجه به تردد بیشتر عابران احتیاط های لازم را در هنگام رانندگی به عمل آورده و ضمن رعایت حق تقدم عابرین از هرگونه توقف در گذرگاههای عابرین پیاده خودداری نمایند.

در صورت وقوع تصادفات خسارتی در معابر به جهت جلوگیری از سد معبر و اخلال در تردد سایر خودروها، سریعا خودرو را کنار کشیده و مسیر را باز نمایند.

توصیه می شود از صحنه تصادف خود عکسبرداری یا محل قرار گرفتن خودرو و چرخها علامت گذاری شود.

اولویت تردد با خودروهای امدادی بوده و در مواجهه با خودروهای آمبولانس و آتش نشانی بلافاصله با کنار کشیدن خودرو مسیر را برای تردد سریع آنان باز نمایند.

داشتن صبر و حوصله و رعایت کامل مقررات رانندگی و احترام به حقوق سایر رانندگان بسیار مورد تاکید می باشد


اعلام تمهیدات پلیس راهور برای ایام پایانی / توصیه های پلیس را جدی بگیرید + مسافران بخوانند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق