افت شاخص بورس امروز دوشنبه 14 اسفند


افت شاخص بورس امروز دوشنبه 14 اسفند

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید. شاخص بورس امروز شنبه 19 اسفند شاخص کل بازار سرمایه...

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید.

شاخص بورس امروز شنبه 19 اسفند

شاخص کل بازار سرمایه در روزی که هسته معاملاتی فرابورس با اخلال روبرو بود با ریزشی ۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

بازار سهام اولین روز کاری هفته را بر خلاف هفته ی متعادل آغاز کرد. این در حالی است که از همان ساعات ابتدایی، هسته معاملاتی فرابورس با اخلال مواجه بود و تا پایان ساعات معاملات نیز این اخلال رفع نشد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 2 هزار واحدی به 2 میلیون و 163 هزار واحد رسید، همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی هزار واحدی به ارتفاع 739 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «مبین» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «بپاس» و «انتخاب» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وپارس»، «شپنا» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «-»، «-» و «-» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اسفند ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 400 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 50 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 168 نماد در محدوده مثبت و 239 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 0 نماد در محدوده مثبت و 0 نماد در محدوده منفی معامله شدند.


افت شاخص بورس امروز دوشنبه 14 اسفند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی