رضایت تاج از شرایط فوتبال بانوان


رضایت تاج از شرایط فوتبال بانوان

رئیس فدراسیون فوتبال از شرایط فوتبال بانوان در کشورمان ابراز رضایت کرد.

رضایت تاج از شرایط فوتبال بانوان

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم روز جهانی فوتبال زنان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولان این فدراسیون و مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مهدی تاج در این مراسم گفت: روز بین‌المللی فوتبال زنان آسیا را خدمت بانوان، آقایان، مدیران محترم فدراسیون فوتبال، مربیان تیم های بانوان، بازیکنان تیم‌های ملی رده‌های سنی و همه مسئولان فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم. در یک کلمه حال فوتبال زنان در کشورمان خوب است. اگر بگویم خوب خوب است نه، اما اگر بگویم خوب‌تر از قدیم است، درست گفته‌ام و بهتر شده است.

وی ادامه داد: در بازی‌های کافا در زیر 14، 17 و 20 سال قهرمان شدیم. کافا هم یکی از مناطق بسیار با اهمیت کنفدراسیون آسیاست و تیم‌های بسیار خوبی در آن حضور دارند. تیم بزرگسالان ما با روسیه و بلاروس به صورت متصل مسابقات تدارکاتی انجام می‌دهد و تیم‌های قابل قبولی داریم. فدراسیون فوتبال حمایت، تشویق و تکریم بانوان را به صورت جدی در دستور کار خود دارد. حمایت‌هایی از حضور زنان در بقیه بخش‌های فدراسیون از جمله داوران داریم.

تاج با بیان اینکه امروز در استانداری جلسه‌ای داشتیم و دربی قطعا چهارشنبه برگزار می‌شود، به حضور مهسا قربانی در تیم VAR اشاره کرد و گفت: در دربی خانم مهسا قربانی را داریم که خوشحالم این دربی را در اتاق VAR است. خانم مهناز ذکایی و آقای بنیادی‌فر هم هستند، یعنی داوری دربی را تمام ایرانی انجام می‌دهند. داور وسط، داور VAR همه ایرانی هستند‌.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد فوتسال زنان هم گفت: در فوتسال قهرمان بلامنازع آسیا در بخش زنان هستیم. در بخش مدیریتی و برنامه ریزی فدراسیون تقریبا پنج نفر از روسای دپارتمان‌های فدراسیون از بانوان هستند. این کافی نیست، اما سهم خوبی از مدیریت میانی و عالی فدراسیون فوتبال در اختیار بانوان است./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول