شادابی پوست پا کوکتل پدیکور


شادابی پوست پا کوکتل پدیکور

کوکتل پدیکور‌های خانگی، به دلیل حاوی جوش شیرین و نمک دریا در ترکیباتشان، بسیار مفید برای بهداشت و زیبایی پوست پا هستند. این ترکیبات نه تنها به لایه برداری پوست کمک می‌کنند بلکه زبری پا و بوی نامطبوع پا را نیز از...

شادابی پوست پا کوکتل پدیکور

کوکتل پدیکور‌های خانگی، به دلیل حاوی جوش شیرین و نمک دریا در ترکیباتشان، بسیار مفید برای بهداشت و زیبایی پوست پا هستند. این ترکیبات نه تنها به لایه برداری پوست کمک می‌کنند بلکه زبری پا و بوی نامطبوع پا را نیز از بین می‌برند. مراقبت از پوست و حفظ بهداشت پوستی امروزه از اهمیت بسزایی برخوردار است و این موضوع نه تنها برای خانم‌ها بلکه برای آقایان نیز مهم است. نیاز به رسیدگی به پوست پا به ویژه اهمیت زیادی پیدا کرده است، زیرا این منطقه به مدت طولانی در تماس با کفش قرار دارد. پدیکور کردن پا، یکی از روش‌های رایج برای بهداشت و زیبایی پوست پاست که عمدتاً در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود و هزینه‌بر می‌باشد. اما، شما می‌توانید از کوکتل‌های خانگی نیز استفاده کنید. این کوکتل‌ها حاوی جوش شیرین و نمک دریا هستند و می‌توانند به طور موثر در بهبود وضعیت پوست پا کمک کنند. این روش اقتصادی‌تر و در عین حال موثر است، و شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی در منزل خود استفاده کنید.

ما در این مطلب می‌خواهیم درست کردن چند مدل کوکتل خانگی یا بمب حمام را به شما آموزش بدهیم تا با صرف هزینه کمتر تعداد زیادی کوکتل پدیکور در منزل داشته باشید. این کوکتل‌ها به دلیل داشتن جوش شیرین و نمک دریا در ترکیباتشان برای پوست پا بسیار مفید هستند و علاوه‌بر لایه برداری پوست، زبری پا و بوی نامطبوع پا را نیز از بین می‌برند. اگر دوست دارید در منزل با روشی ساده چند مدل کوکتل پدیکور خانگی تهیه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

شادابی پوست پا کوکتل پدیکور

کوکتل نعناع

یک لیوان جوش شیرین، نصف فنجان نمک دریا، نصف فنجان جوهر لیمو، نصف فنجان نشاسته ذرت، مقداری آب ولرم، یک قاشق غذاخوری روغن نعناع و مقداری رنگ سبز خوراکی به دلخواه. کوکتل نعناع خاصیت ضد میکروبی دارد و برای تکسین درد پا و رفع خستگی پا‌ها بسیار مناسب است.

شادابی پوست پا کوکتل پدیکور

کوکتل نارگیل

یک لیوان جوش شیرین، نصف فنجان نمک دریا، نصف فنجان جوهر لیمو، نصف فنجان نشاسته ذرت، مقداری آب ولرم و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل

کوکتل نارگیل برای جوان سازی پوست و نرم و مرطوب ماندن پا‌ها بسیار مفید است.

شادابی پوست پا کوکتل پدیکور

کوکتل اسطوخودوس

یک لیوان جوش شیرین، نصف فنجان نمک دریا، نصف فنجان جوهر لیمو، نصف فنجان نشاسته ذرت، مقداری آب ولرم، یک قاشق غذاخوری روغن اسطوخودوس و چند قطره رنگ خوراکی بنفش به دلخواه. کوکتل اسطوخودوس بسیار آرام بخش است و برای بهبود کیفیت خواب موثر است؛ همچنین خاصیت ضدعفونی کننده دارد.

شادابی پوست پا کوکتل پدیکور

کوکتل قهوه

یک لیوان جوش شیرین، نصف فنجان نمک دریا، نصف فنجان جوهر لیمو، نصف فنجان نشاسته ذرت، مقداری آب ولرم و یک قاشق غذاخوری پودر قهوه کوکتل قهوه بوی بسیار مطبوعی دارد و برای کاهش درد پا و تورم مفید است؛ همچنین موجب بهبود گردش خون در پا‌ها و رطوبت رسانی مناسب به پوست کف پا می‌شود.

شادابی پوست پا کوکتل پدیکور

طرز تهیه

همه مواد را به جز آب داخل یک کاسه بریزید و با دست خوب هم بزنید؛ سپس آب ولرم را کم کم اضافه کنید و در اضافه کردن آب دقت کنید. میزان آب باید به اندازه‌ای باشد که مایه کوکتل حالت خمیری نرم داشته باشد که به دست نچسبد. اگر بیش از حد آب اضافه کنید، کوکتل شل می‌شود و خشک نمی‌شود و اگر کم آب بریزید، کوکتل خشک می‌شود و از هم می‌پاشد؛ پس در اضافه کردن آب دقت کنید. بعد از اینکه مایه کوکتل آماده شد، آن را داخل قالب‌های سیلیکونی تکی بریزید یا با دستتان به اندازه گردو گرد کنید و داخل یخچال بگذارید تا کاملا ببندد و سفت شود.

شادابی پوست پا کوکتل پدیکور

روش استفاده

بعد از اینکه در حمام پاهایتان را خوب شستید، یک تشت را تا نیمه از آب ولرم پر کنید و یک یا دو عدد از کوکتل‌ها را داخل آب بیاندازید تا کم کم باز شود و کف کند. بعد پاهایتان را به مدت ۱۵ دقیقه داخل تشت بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا