حمله مقامات صهیونیست به ایده بایدن


حمله مقامات صهیونیست به ایده بایدن

اقتصادنیوز: روزنامه معاریو نوشت مقامات ارشد صهیونیست به تصمیم جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد اسکله موقت در سواحل غزه حمله کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقامات ارشد صهیونیست مدعی شدند که «تنها راه برای جلوگیری از یک فاجعه انسانی در شمال غزه، باز کردن فوری گذرگاه کارنی و سایر گذرگاه‌های شمالی به روی مقادیر بسیار زیاد مواد غذایی است که در انبارهای سازمان ملل قرار بگیرند و توسط ارتش اسرائیل محافظت شوند».

آنها گفتند: «اسرائیل باید بدون معطلی شمال نوار غزه را پر از مواد غذایی کند.» این مقامات خاطرنشان کردند که در اسرائیل نسبت به راه حلی که دولت بایدن در حال حاضر برای شمال غزه در قالب یک اسکله موقت ارائه می‌کند، نگرانی وجود دارد.»

مسؤولان افزودند: «اسکله موقت خطرناک‌ترین راه حل است، اسرائیل در حال بررسی ورود مواد غذایی از اروپا از طریق مرزها است.»

خبر مرتبط
اسرائیل از خنثی کردن طرح حمله به یک کشتی نظامی خود در ساحل غزه خبر داد

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی(شین‌بت) از دستگیری 10 فلسطینی به اتهام برنامه‌ریزی برای حمله به یک کشتی نیروی دریایی این رژیم در نزدیکی سواحل غزه خبر داد.

مقامات اسرائیلی توضیح دادند: «از ابتدا، ایده این بود که کالاهای بشردوستانه را از قبرس تحت بازرسی کامل و دقیق اسرائیل وارد کنند. این روشی است که باعث ایجاد آرامش موقت و منجر به انفجار در آینده نزدیک می‌شود.»

مقامات صهیونیست از تل‌آویو خواستند که فوراً باز شدن گذرگاه‌های مرزی به شمال غزه را اعلام کند و از شکست کابینه جنگ اسرائیل در انجام آنچه در این زمینه لازم بوده، انتقاد کردند.

آنها گفتند: «معلوم نیست که چرا دولت اسرائیل واقعاً با هدف بیرون کشیدن فرش از زیر پای حماس، شمال نوار غزه را پر از مواد غذایی نکرد، مگر اینکه نتانیاهو از بن گویر و اسموتریچ ترسیده باشد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم