استفاده از توان حداکثری اتوبوسرانی در ایام پایانی سال


استفاده از توان حداکثری اتوبوسرانی در ایام پایانی سال

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در جریان بازدید از خطوط اتوبوسرانی در سطح شهر تهران در مورد اقدامات این شرکت برای خدمات‌رسانی در ایام پایانی سال به منظور اجرای «طرح استقبال از بهار» را تشریح کرد.

استفاده از توان حداکثری اتوبوسرانی در ایام پایانی سال

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی علیزاده با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی و همچنین بهار طبیعت و آغاز سال جدید با تأکید بر اجرای دقیق «طرح استقبال از بهار»، گفت: در حوزه اتوبوسرانی علاوه بر بکارگیری ظرفیت حداکثری ناوگان، طرح «استقبال از بهار» در پایانه‌ها، توقفگاه‌ها، سامانه‌ها و مراکز تعمیرگاهی در حال اجراست. همچنین به نظافت و وضعیت فعال بودن اتوبوس‌ها رسیدگی شده تا برای ایام پایانی سال و خدمات رسانی در سال جدید آماده باشند.

علیزاده با اشاره تمهیدات ویژه شرکت واحد برای ارائه خدمات حمل و نقلی در ایام پایانی سال و شب‌های ماه مبارک رمضان، افزود: خطوط منتهی به بازار‌ها و مراکز خرید شناسایی شده و تقویت می‌شود و ضمن ارائه خدمات شبانه‌روزی در خطوط تندرو، سایر خطوط پر تقاضا و منتهی به اماکن پرتردد تا ساعت ۲۳ خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه بهره برداری و فنی تمام تلاش بر این بوده است که حداکثر ظرفیت اتوبوس‌های فعال استفاده شود تا با توجه به شلوغی و ازدحام بهترین خدمات رسانی صورت گیرد، عنوان کرد: نیرو‌های انسانی تلاشگر اتوبوسرانی در تمام شبانه روز مشغول به خدمات رسانی خواهند بود.

علیزاده اضافه کرد: زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال، ماه مبارک رمضان و شهرآورد پایتخت از جمله خدمات ویژه اتوبوسرانی در روز‌های باقی مانده از سال و ابتدای سال نو است.

علیزاده با اشاره به اینکه از ابتدای مدیریت شهری حدود ۸۰۰ دستگاه نوسازی و در سال جاری نیز نزدیک به ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده‌اند، ادامه داد: بودجه قابل توجهی برای نوسازی اتوبوس‌ها در ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده و تلاش شهردار بر این است که با ظرفیت‌های جدید و نوسازی و بهسازی، ناوگان با وضعیت بهتری از گذشته در خدمت مردم تهران باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اتوبوسرانی تهران، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان گفت: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری، امید است که بتوانیم در سال جدید ناوگان را نوسازی کرده و به شرایط مطلوبی برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی برسیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی