واکنش رونالدو به دیدار تیمش با العین


واکنش رونالدو به دیدار تیمش با العین

 ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در نشست خبری دیدار تیمش برابر العین، گفت: ان‌شاءالله برنده می‌شویم و به دور بعدی صعود می‌کنیم.

واکنش رونالدو به دیدار تیمش با العین

به گزارش راهبرد معاصر؛ رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با العین امارات در دور برگشت مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: ان‌شاءالله فردا کامبک خواهیم زد و به پیروزی می‌رسیم. (استفاده رونالدو از واژه ان‌شاءالله، مورد استقبال خبرنگاران عرب‌زبان حاضر در نشست قرار گرفت)

مهاجم النصر ادامه داد: زندگی انسان همیشه با چالش‌های مواجه است و در بازی با العین نیز به دنبال پیروزی هستیم تا از این چالش عبور کنیم. بازی فردا برای ما مرگ و زندگی است چرا که هر تیمی شکست بخورد حذف خواهد شد.

وی افزود: نمی‌شود به کسی قول بدهیم. هیچ چیز قطعی وجود ندارد چرا که ما کامل نیستیم. زندگی از اشتباهات تشکیل شده و شما برای موفقیت باید آنها را به کمترین حالت ممکن خود برسانید.

فوق ستاره پرتغالی در خصوص محرومیتش و حواشی ایجاد شده بیان کرد: حس می‌کنم عده‌ای دچار سو تفاهم می‌شوند و از رفتار های من برخورد درستی نمی‌شود. از رفتار من برخورد خوبی نشد و به همین دلیل من جریمه شدم. باید به شما بگویم من در کشوری که بازی می‌کنم به هیچ وجه به آن توهین نمی‌کنم هرچند این رفتار در فوتبال اروپا طبیعی است. گاهی هیجان بازی باعث می‌شود شما اشتباه کنید. کسی می‌تواند بگوید اشتباه نکرده؟ کاری که من انجام دادم از روی عمد نبود.

النصر در حالی فردا شب میزبان العین است که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده و برای صعود به نیمه‌نهایی، نیاز به برتری با بیش از یک گل دارد./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج