5 هزار جوجه گوشتی در آتش سوزی یک مرغداری جزغاله شدند / در تربت جام رخ داد


5 هزار جوجه گوشتی در آتش سوزی یک مرغداری جزغاله شدند / در تربت جام رخ داد

به گزارش رکنا، علیرضا معتمدی‌ مقدم رئیس شبکه دامپزشکی تربت‌جام با بیان اینکه نشت گازوئیل موجب آتش گرفتن هیتر شده است، افزود: بیشتر اتفاقات متاسفانه به دلیل بی‌احتیاطی کارگران است. وی با...

به گزارش رکنا، علیرضا معتمدی‌ مقدم رئیس شبکه دامپزشکی تربت‌جام با بیان اینکه نشت گازوئیل موجب آتش گرفتن هیتر شده است، افزود: بیشتر اتفاقات متاسفانه به دلیل بی‌احتیاطی کارگران است.

وی با اظهار تأسف از اینکه علیرغم تأکیدات بسیار اما این مرغداری بیمه نبوده است، اظهار کرد: هرچند تمامی مرغداری‌ها باید بیمه باشند اما هنوز تعدادی از مرغداری‌های شهرستان فاقد بیمه هستند.

رئیس شبکه دامپزشکی تربت‌جام عنوان کرد: در مورد اخیر نقص فنی سیستم گرمایش این واحد مرغداری موجب ایجاد حریق در قسمتی از سالن شده است که به دلیل دود ناشی از آن تمام جوجه‌های موجود در سالن به علت خفگی تلف شدند.

وی با اشاره به اینکه تلفات تحت نظارت مستقیم دامپزشکی دفن بهداشتی شدند، بیان کرد: از مرغداران انتظار داریم به طور مداوم سیستم گرمایشی را چک کنند تا دچار مشکلات این چنینی نشوند.

معتمدی‌ مقدم افزود: مالکان مرغداری برای پیشگیری از آتش‌سوزی دقت کافی در زمینه سرویس و تعمیرات دوره‌ای سیستم‌های برقی و گرمایشی واحدها داشته باشند و با توجه به اینکه، پرداخت خسارت فقط از طریق بیمه امکان‌پذیر است حتماً نسبت به این امر مبادرت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۱۵ واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت بیش از ۲میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه در هر دوره در شهرستان تربت‌جام وجود دارد.


5 هزار جوجه گوشتی در آتش سوزی یک مرغداری جزغاله شدند / در تربت جام رخ داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)