فروش بلیت پروازهای نوروزی هما با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار


فروش بلیت پروازهای نوروزی هما با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار

سخنگوی ایران‌ایر از فروش بلیت پروازهای ایرلاین ملی در ایام نوروز با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت:‌ ۶۰ هزار صندلی برای سفرهای نوروزی عرضه می‌شود.

فروش بلیت پروازهای نوروزی هما با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار

به گزارش راهبرد معاصر؛حسام قربانعلی با اشاره به تمهیدات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایرانبرای سفرهای نوروزی 1403 اظهار کرد: در این ایام ایران‌ایر با پرواز در 30 مسیر داخلی پرواز به مسافران خدمات ارائه می‌کند و درصددیم در مسیرهای پرتقاضا، پروازهای فوق‌العاده برقرار شود.

سخنگوی ایران‌ایر افزود:در طرح سفرهای نوروزی 1403، بیش از 60 هزار صندلی در مسیرهای مختلف پیش‌بینی شده بود که از زمان شروع عرضه آن تا کنون، حجم زیادی از بلیت‌های پروازهای نوروزی به فروش رفته است.

وی ادامه داد: البته هم‌اکنون نیز بخشی از بلیت‌ها در سایت www.iranair.com و کانال‌های رسمی فروش عرضه شده که هموطنان می‌توانند از طریق آن اقدام به خرید بلیت کنند.

وی از فروش بلیت پروازها با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: در ایام نوروز هما علاوه بر انجام پروازهای برنامه ای تهران به نجف و بالعکس که در روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود، با توجه به تقاضای مشتاقان حسینی برای حضور در اماکن متبرکه، برنامه‌ریزی لازم برای افزایش ظرفیت صندلی در این مسیر صورت گرفته است و هموطنان می‌توانند بلیت مسیر تهران به نجف اشرف و بالعکس را از طریق دفاتر فروش "هما" و وب سایت www.iranair.com خریدار کنند

وی یادآور شد: با توجه به افزایش تقاضای نوروزی در این مسیر، مجددا پروازهای فوق العاده در قالب 8 پرواز رفت وبرگشت دیگر نیز در مسیر تهران به نجف و بالعکس اضافه خواهد شد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان