ناتو به "اشغال دوستانه" اوکراین دست می زند


غرب با ورود به اوکراین به خط مقدم نمی رود، بلکه در جایی پشت جبهه مستقر می...
غرب با ورود به اوکراین به خط مقدم نمی رود، بلکه در جایی پشت جبهه مستقر می شود.
به گزارش اسپوتنیک، رادیون میروشنیک، سفیر وزارت امور خارجه روسیه در مأموریت های ویژه در مورد جنایات رژیم کی یف اعلام کرد که پرسنل نظامی غرب، در صورت اعزام به اوکراین، به خط مقدم نخواهند رفت، بلکه در "اشغال دوستانه" خاک آن، از جمله کنترل خاک سیاه و دارایی‌هایی شرکت خواهند داشت که از قبل شرکت‌های غربی به دست آورده اند.
میروشنیک به اسپوتنیک گفت: "پرسنل نظامی احتمالی غربی در اوکراین به خط مقدم نخواهند رفت. آنها به اوکراینی ها کمک خواهند کرد، و صاف و ساده اوکراینی ها در واحدهای پشت جبهه را جایگزین خواهند کرد. آنها در منطقه مرز با بلاروس مستقر خواهند شد. آنها از پل ها، مرزها محافظت خواهند کرد. بهر شکلی به این اقدامات نگریسته شود، چیزی نیست به غیر از "اشغال دوستانه" اوکراین".
میروشنیک یادآوری کرد:"غربی ها هرگز هیچ کاری را همینطوری انجام نمی دهند. ما در مورد به دست گرفتن کنترل یک قلمرو خاص صحبت می کنیم. از نظر اقتصادی، آنها مدتهاست که در آنجا مستقر شده اند.
تعدادی از شرکت های غربی مانند بلک راک و شرکت های وابسته با آن، مونسانتو و غیره مقیم شده اند. آنها در حال حاضر بزرگترین لاتیفوندیست های آنجا هستند. این شرکت ها میلیون ها هکتار از خاک سیاه، زمین کشاورزی در اوکراین را کنترل می کنند، پس چرا از آن ها محافظت نکنند و کنترل‌اشان نکنند؟"
وی در ادامه افزود: «هدف از اعزام احتمالی پرسنل نظامی غربی این است که اوکراینی هایی که در پشت جبهه جا خوش کرده اند به سادگی به خط مقدم هل داده شوند. آنها دیگر نباید در پشت جبهه پنهان شوند. این "شوالیه ها" باید برای منافع غرب جان نثار کنند».
به ارزیابی وی، به این دلیل نیاز به بیان چنین اظهاراتی به وجود آمده است که همه به خوبی می‌دانند که اوکراینی‌هایی که باید به جبهه بروند دارند تمام می شوند. حتی تحلیلگران اوکراینی می گویند که اگر قانون بسیج در حال حاضر تصویب شود، با تلاش های باورنکردنی، شاید بتوان نیم میلیون شبه نظامی را به داخل سنگرها راند که به این ترتیب اوکراین حداکثر یک سال و یا یکسال و نیم دیگر دوام خواهد آورد. پس از آن غربی ها باید آستین ها را بالا بزنند و ذخیره دوم را تشکیل بدهند.
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته