مدارس زنجان فردا سه شنبه 22 اسفند ماه 1402 تعطیل است؟


مدارس زنجان فردا سه شنبه 22 اسفند ماه 1402 تعطیل است؟

برای استان زنجان شرایط جوی پایدار پیش بینی شده است و به نظر نمی‌رسد مدارس این استان فردا تعطیل باشند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده از فردا هوای زنجان به شرایط پایداری خواهد رسید.

محمدرضا رحمان‌نیا با اشاره به اینکه از چند روز قبل شاهد ورود سامانه بارشی به استان هستیم، افزود: این شرایط تا اواخر امروز (دوشنبه) ادامه داشته و بارش‌ها تداوم خواهد داشت اما از فردا هوای پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه پایداری هوای استان تا پایان هفته جاری ادامه‌دار خواهد بود، اظهار کرد: به جز شهرستان طارم که آسمانی ابری و مه‌آلود خواهد داشت، آسمان سایر نقاط استان صاف و هوای پایداری را در استان تا پایان این هفته شاهد خواهیم بود.

این مسؤول با یادآوری اینکه گزارش‌ها حاکی از آن است که دمای هوای استان طی روزهای آینده افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دمای هوای شهر زنجان با یک درجه افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به یک درجه سانتی‌گراد رسیده است.

مدارس زنجان فردا سه شنبه 22 اسفند ماه 1402 تعطیل است؟

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه زرین‌رود و چورزق به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان طی شبانه‌روز گذشته بوده است، عنوان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان یک و ۱۰ درجه، ابهر صفر و ۸ درجه، خرمدره یک و ۸ درجه، آب‌بر ۵ و ۱۵ درجه، قیدار ۲ و ۸ درجه، سلطانیه صفر و ۸ درجه و ماهنشان یک و ۱۴ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا