آیا مدارس استان همدان فردا سه شنبه تعطیل است


آیا مدارس استان همدان فردا سه شنبه تعطیل است

امروز به دلیل بارش برف و کولاک مدارس ملایر غیر حضوری برگزار شد. بارش برف و کولاک و کاهش دما ادامه دارد و ممکن است مدارس در استان همدان تعطیل شود.

با توجه به بارش برف و کولاک، فعالیت مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان ملایر و منطقه جوکار امروز دوشنبه ۲۱ اسفند در نوبت بعدازظهر غیرحضوری شد و به صورت مجازی در بستر شاد برگزار شد.

بارش برف امروز ۲۱ اسفند ماه مسیرهای ارتباطی نیمه جنوبی استان همدان را سفید پوش کرد و راهداران را به انجام عملیات نمک پاشی برای پیشگیری از انسدادها راه ها واداشت.

مهرداد آهکی افزود: بارش برف در شهرستان های جنوبی استان همدان آغاز شده و بدنبال آن شاهد عملیات برف روبی و نمک پاشی از سوی راهداران در مسیرهای ارتباطی استان هستیم.

وی اظهار کرد: بارش برف در مسیرهای ارتباطی ملایر-بروجرد و تویسرکان-جوکار و همچنین راه های نهاوند از شدت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: رانندگانی که قصد عبور از مسیرهای ارتباطی شهرستان های جنوبی استان همدان مانند ملایر، تویسرکان و نهاوند را دارند تجهیزات زمستانی لازم را به همراه داشته و قبل از سفر از سلامت فنی خودروی خود و سالم بودن برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو اطیمنان حاصل کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: آسمان استان تا اواخر هفته صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی دماهای روزانه پیش بینی می شود.

روح الله زاهدی اظهار کرد: با توجه به تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط همدان تا چهار روز آینده صاف و آفتابی خواهد بود و کاهش نسبی دماهای صبحگاهی تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته وزش باد پدیده غالب در بیشتر نقاط استان بود که در گل تپه سرعت وزش باد به حدود ۶۰ کیلومتر در ساعت رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: از بامداد امروز بارش عمدتا باران را در برخی از نقاط استان به ویژه نیمه جنوبی استان شاهد بودیم که در شهرستان های نهاوند، ملایر و تویسرکان بارش باران گزارش شده است و تاکنون بیشترین بارش باران در فارسبان و میراب نهاوند ۱۰ میلیمتر ثبت شده است و در شهر همدان نیز بارش‌ها در حد چند دهم میلیمتر گزارش شده است.

زاهدی افزود: امروز به تناوب شاهد بارش باران در برخی از نقاط استان تا اواخر وقت خواهیم بود و تا اواخر روز بارش ها گاهی به شکل رگبار باران نقطه ای انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: از روز جمعه به تدریج با ورود ابرهایی در آسمان استان، سامانه بارشی از هفته آینده استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

آیا مدارس استان همدان فردا سه شنبه تعطیل است

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: نهاوند با ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و رزن با سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم