راهنمای کامل درباره بهترین مکان‌های تفریحی تهران


تهران پر از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری است که باعث می‌شود ساعات خوشی را سپری کنید. فرقی نمی‌کند اهل طبیعت‌گردی و گشت و گذار در بازار و مجتمع‌های تجاری باشید یا اینکه بخواهید هیجان و سرگرمی را در شهربازی و اتاق فرار تجربه کنید، در هر حال در تهران...

تهران پر از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری است که باعث می‌شود ساعات خوشی را سپری کنید. فرقی نمی‌کند اهل طبیعت‌گردی و گشت و گذار در بازار و مجتمع‌های تجاری باشید یا اینکه بخواهید هیجان و سرگرمی را در شهربازی و اتاق فرار تجربه کنید، در هر حال در تهران انتخاب‌های متعدد و بی‌نظیری برای تفریح دارید. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کاملی درباره بهترین مکان‌های تفریحی تهران در اختیار شما قرار دهیم.

راهنمای کامل درباره بهترین مکان‌های تفریحی تهران

ایران مال

ایران مال یکی از بهترین مکان‌های تفریحی تهران است که کاربری تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی دارد. در این مجموعه می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن لوازم مورد نیاز خود را از بهترین برندها تهیه کنید. همچنین برای رفع خستگی از کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های بی‌نظیر این مجموعه استفاده کنید.
علاوه بر آن می‌توانید از مسجد جامع، باغ ماهان، باغ دیدار، تالار آینه، ایوان اشراق هم دیدن کنید. در نهایت اگر می‌خواهید با اعضای خانواده یا دوستان خود لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم از شهربازی این مجموعه هم دیدن نمایید.
شهربازی ایران مال در غرب تهران فضای بازی لیزری، مسابقات قهرمانی بازی‌های الکترونیکی، پیست قایق و فعالیت‌های سرگرم کننده و مسابقات نقاشی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند. اتاق فرار رویا ۲ یا نجات سولاریس در ایران مال باعث می‌شود گردشگران تجربه‌ای شاد و هیجان‌انگیز داشته باشند. اتاق فرار یک بازی ماجراجویانه و سرگرم‌کننده است که گروه‌های چند نفره می‌توانند در این بازی‌ها شرکت کنند. شرکت‌کنندگان وارد اتاق بازی می‌شوند و درب پشت سر آن‌ها قفل می‌شود تا آن‌ها بتوانند معماها را حل کنند، چالش‌ها را پشت سر بگذارند و بتوانند از اتاق خارج شوند. افراد خلاق و باهوش می‌توانند با سرعت عمل بالا و دقت و تمرکز معماها را حل کنند و با موفقیت این بازی‌ها را به اتمام برسانند.
اتاق فرار ایران مال از بهترین مراکز تفریحی تهران است که مانند سفینه‌ای طراحی می‌شود که قرار است مسافران این سفینه امکان حیات در جایی به جز کره زمین را بررسی کنند.

مجموعه دالون

یکی دیگر از بهترین مکان‌های تفریحی تهران، مجموعه دالون است که سه اتاق فرار فعال دارد و علاقه‌مندان به ژانرهای ترسناک و دلهره‌آور می‌توانند هیجان و شادی را در این مجموعه تجربه کنند. البته پیش از حضور در اتاق فرار باید از محدودیت سنی آن مطلع شوید و این نکته را بدانید که اجازه ندارید وسایل الکترونیکی یا گوشی را با خود وارد اتاق بازی کنید.

راهنمای کامل درباره بهترین مکان‌های تفریحی تهران

برج میلاد

برج میلاد سازه‌ای شگفت‌انگیز در تهران است که نظر همه گردشگران را به خود جلب می‌کند. این برج مخابراتی ۴۳۵ متر ارتفاع دارد و ششمین برج مخابراتی جهان است. سکوی دید باز یکی از جاذبه‌های برج میلاد است که امکان دید ۳۶۰ درجه به شهر تهران را فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید در این مجموعه از موزه مشاهیر و موزه هدایای شهرداری هم دیدن کنید. گنبد آسمان هم از جذابیت‌های بخش‌های دیدنی داخل برج میلاد است است که در بالاترین طبقه سازه قرار دارد.
یکی از بهترین مکان‌های تفریحی تهران و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری برج میلاد، اتاق فرار انیگما است. در این مجموعه بازی‌های مختلفی مانند قتل مرموز، اتاق جنگ، کلبه وحشت، اتاق رویا، تسخیر را می‌توانید تجربه کنید و بهترین خاطرات را در ذهن خود ثبت کنید. بازی‌های این مجموعه ۴ تا ۶ نفره است و حدود یک ساعت طول می‌کشد.
سایر جاذبه‌های تفریحی برج میلاد تهران شامل سینما شش بعدی، زیپ لاین و پل معلق است که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند و آدرنالین خونتان را بالا می‌برد.

مجتمع تجاری کوروش

کسانی که می‌خواهند در یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید تهران گشت و گذار کنند، بهتر است سری به مجتمع تجاری کوروش بزنند. در کوروش مال اقلام مختلف پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه، عطر و ادکلن، کیف و کفش، اکسسوری و دکوریجات شیک و لوکس در دسترس خریداران است و از بهترین مکان‌های تفریحی تهران است. زیرا علاوه بر بخش تجاری، خدمات دیگری هم در اختیار مراجعان قرار می‌دهد. مراجعان می‌توانند به پردیس سینمایی کوروش با بهترین تجهیزات صوتی و تصویری مراجعه کنند یا اینکه لحظات شادی را در شهربازی ژوپیتر تجربه کنند.
لحظات شاد و مهیج شهربازی ژوپیتر فقط برای کودکان طراحی نشده است، بزرگسالان هم می‌توانند با شرکت در اتاق فرار این مجموعه در چالش بازی‌های مختلف این مجموعه قرار بگیرند.
در واقع یکی از مهیج‌ترین و بهترین مکان‌های تفریحی تهران اتاق فرار است که در مناطق مختلف ۲۲ گانه‌ شهرداری طراحی و اجرا شده است. این بازی مهیج ژانرهای متفاوتی دارد که باعث می‌شود تفکر انتقادی و قدرت حل مسئله شرکت‌کنندگان رشد کند و اعضا بتوانند با همفکری هم چالش‌ها را حل کنند.

بام لند

اگر می‌خواهید در تعطیلات از بهترین مکان‌های تفریحی تهران دیدن نمایید، پیشنهاد می‌کنیم بام لند را در لیست خود قرار دهید. بام لند یکی از صدها جاذبه تفریحی تهران است که گردشگران می‌توانند هم از بهترین فروشگاه‌های این مجموعه خرید کنند و هم از هوای مطبوع دریاچه چیتگر لذت ببرند و از تفریحات این مجموعه استفاده کنند. کافه‌ها و رستوران‌های بام لند بهترین نوشیدنی‌ها، غذاها و دسرها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.
قایق‌سواری، کشتی رویال لانژ، ماهیگیری، پیاده روی در فضای آزاد و تمیز از تفریحات پرطرفدار بام لند هستند.
حتی می‌توانید در شهربازی این مجموعه بازی‌های مفرح و گروهی را تجربه کنید یا سری به اتاق فرار این مجموعه بزنید.

پل طبیعت تهران

یکی دیگر از بهترین مکان‌های تفریحی تهران، پل طبیعت است که لازم است در برنامه گردشگران داخلی و خارجی قرار بگیرد. این پل شیک و زیبا روی اتوبان مدرس بنا شده است و یک جاذبه طبیعی پرطرفدار است. اگر می‌خواهید از فضای رازآلود و پر پیچ و خم این پل اطراف را بینید، تجربه قدم زدن و نشستن روی نیمکت آن‌ را از دست ندهید.

معرفی اسکیپ روم دات آی آر

در صورتی که دنبال یک بازی هیجان‌انگیز گروهی هستید و می‌خواهید با اعضای هم‌تیمی معمایی را حل کنید یا فضای ترس و دلهره را تجربه کنید، اتاق فرار انتخاب مناسبی است.
اسکیپ روم دات آی آر از سال ۱۳۹۵ در تهران تاسیس شده است و از بهترین مکان‌های تفریحی تهران https://escaperoom.ir/escaperoom/tehranاست که با راه‌اندازی چند شعبه مختلف در سطح شهر، تجربه متفاوتی از اتاق فرار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مجموعه اتاق انتظار با متراژ، تهویه و نور مناسب طراحی شده است و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود. همچنین تنوع سبک‌های اتاق فرار هم زیاد است تا مراجعان بتوانند به راحتی ژانر مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید مجموعه اسکیپ روم دات آی آر به جز تهران در کرج، اصفهان و اهواز هم شعبه دارد.

جمع بندی

یکی از بهترین مکان‌های تفریحی تهران اتاق فرار است که در مناطق مختلف با بازی‌های متنوع طراحی می‌شود. در این مطلب سعی کردیم راهنمای کاملی درباره بهترین مراکز تفریحی تهران در اختیار شما قرار دهیم و شما را با اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر آشنا کنیم تا بتوانید لحظات شاد و مهیجی را تجربه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه