اعلام ترکیب استقلال با یک سورپرایز مهم


اعلام ترکیب استقلال با یک سورپرایز مهم

به گزارش رکنا؛ بالاخره زمان برگزاری یکی از حساس ترین دربی های پایتخت فرا رسید. دو تیم استقلال و پرسپولیس که رقابت سخت و نزدیکی در بالای جدول رده بندی دارند، امروز برای کسب پیروزی و تصاحب سه...

به گزارش رکنا؛ بالاخره زمان برگزاری یکی از حساس ترین دربی های پایتخت فرا رسید. دو تیم استقلال و پرسپولیس که رقابت سخت و نزدیکی در بالای جدول رده بندی دارند، امروز برای کسب پیروزی و تصاحب سه امتیاز این جدال مهم به مصاف هم می روند.

جواد نکونام سرمربی استقلال برای این دیدار اسامی یازده بازیکن مورد نظرش را انتخاب کرد که حضور روزبه چشمی در خط دفاعی و بازی دادن به امید حامدی فر در خط میانی، نکته قابل توجه ترکیب است.

* مأموریت بزرگ سیدحسین: گل نخور!

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد رو به بالا و خوبی نسبت به فصل قبل داشته، امروز نیز همچون همیشه درون دروازه استقلال قرار می گیرد. کاپیتان آبی ها در یازدهمین تجربه حضور در دربی پایتخت، مأموریت سخت و دشواری بر عهده دارد و هواداران امیدوار هستند که او دروازه اش را مقابل پرسپولیس بسته نگه دارد.

اعلام ترکیب استقلال با یک سورپرایز مهم

خط دفاعی با حضور روزبه

روزبه چشمی که در بازی های اخیر در پست هافبک دفاعی بازی کرده بود، امروز دوباره به خط دفاعی بازگشته است. رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال که در نیم فصل به این تیم اضافه شد، یک بار دیگر حضور در شهرآورد پایتخت را تجربه می کند. در کنار او، شاهد حضور آرمین سهرابیان هستیم که امسال یکی از خوب های تیمش بوده است.

* حامدی فر سورپرایز نکونام

نکونام تصمیم گرفته تا در بازی امروز از امید حامدی فر در خط میانی استفاده کند. مهدی مهدی پور امیدوار است پنجمین پاس گلش در این فصل را در دربی پایتخت به ثبت برساند. طراح اصلی ضربات کاشته آبی ها یکی از بازیکنان اصلی است. آرش رضاوند هم جلوتر از آنها به میدان می رود.

اعلام ترکیب استقلال با یک سورپرایز مهم

روز پرچالش در انتظار صالح و ابوالفضل

دو بازیکن سرعتی استقلال در دو سمت راست و چپ وظایف بزرگ و مهمی بر عهده دارند و باید مانع از خلق موقعیت توسط حریف شوند. حردانی که بازیکن خوب و کلیدی در ترکیب استقلال امسال بوده، در سمت راست بازی می کند. شاهد حضور ابوالفضل جلالی در سمت چپ هستیم تا او امروز نیز به مانند صالح در پست وینگ بک بازی کند.

* امید گلزنی استقلال به یک آرژانتینی

گوستاوو بلانکو در بازی قبل موفق شد یک گل سه امتیازی را وارد دروازه استقلال خوزستان کند و هواداران استقلال امروز امید زیادی به گلزنی او دارند بخصوص اینکه دو مدافع سرزن پرسپولیس یعنی گولسیانی و کنعانی زادگان غایب هستند. جلال الدین ماریپوف نیز پس از پایان جنجال ها و حواشی رخ داده در روزهای اخیر، امروز از ابتدا به میدان می رود و تقابل او با هموطنش اوستون اورونوف نیز قابل توجه خواهد بود.

ترکیب استقلال برای دیدار برابر پرسپولیس:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – آرمین سهرابیان – روزبه چشمی – ابوالفضل جلالی – صالح حردانی – امید حامدی فر – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – گوستاوو بلانکو


اعلام ترکیب استقلال با یک سورپرایز مهم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا