رای به ترامپ، به معنای رای دادن به تیم پوتین است


رای به ترامپ، به معنای رای دادن به تیم پوتین است

هیلاری کلینتون رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در پیامی در رسانه اجتماعی «ایکس» نوشت: «هر روز این مساله واضح‌تر می‌شود؛ رای دادن به ترامپ مساوی است با رای دادن به تیم پوتین.»

هیلاری کلینتون در پی قطعی شدن نامزدی دونالد ترامپ از سوی حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، حامیان این رئیس جمهور سابق آمریکا را به حمایت کردن از ولادیمیر پوتین متهم کرد.

«هیلاری کلینتون»، رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در پیامی در رسانه اجتماعی «ایکس» نوشت: «هر روز این مساله واضح‌تر می‌شود؛ رای دادن به ترامپ مساوی است با رای دادن به تیم پوتین.»

به گزارش ایسنا، هیلاری کلینتون این صحبت را در واکنش به صحبت‌های اخیر «ویکتور اوربان»، نخست وزیر مجارستان درباره قول دونالد ترامپ مبنی بر اینکه در صورت رسیدن دوباره به ریاست جمهوری هیچ پولی را به کمک به اوکراین اختصاص نخواهد داد و همین طور درباره اینکه اروپا بدون آمریکا قادر تامین مالی جنگ اوکراین نشده و در نتیجه جنگ پایان خواهد یافت، مطرح کرد.

رای به ترامپ، به معنای رای دادن به تیم پوتین است

ترامپ اخیرا میزبان ویکتور اوربان در اقامتگاه خود موسوم به «مارالاگو» بود. مذاکرات آنها حدود یک ساعت طول کشید و سپس در یک ضیافت شام و یک کنسرت حضور یافتند. دفتر مطبوعاتی متعلق به این رئیس جمهور سابق آمریکا متذکر شد ترامپ و اوربان «به بحث در مورد طیف وسیعی از مسائل موثر بر مجارستان و ایالات متحده آمریکا، از جمله موضوع بسیار مهم مرز امن و قوی برای هر دو کشور پرداختند.»

جو بایدن و دونالد ترامپ روز سه‌شنبه رسما به عنوان نامزدهای حزب خودشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده انتخاب شدند.

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) برگزار شود و امسال هم همانند سال ۲۰۲۰ بایدن و ترامپ وارد رقابت‌های اصلی انتخابات خواهند شد.

بایدن برای کسب نامزدی حزب دموکرات به رای ۱۹۶۸ هیات نمایندگی نیاز داشت و او روز سه‌شنبه پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی در ایالت جورجیا از این تعداد عبور کرد. هم‌چنین «دونالد ترامپ» که توانست رقیب خود «نیکی هیلی» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل را در رقابت‌های انتخابات مقدماتی شکست دهد، رای ۱۲۱۵ هیات نمایندگی لازم را برای نامزدی حزب جمهوری‌خواهان کسب کرد و این اتفاق پس از پیروزی در ایالت‌ جورجیا رخ داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان