جدیدترین گوشی‌های ارزان قیمت موتورولا به طرز شگفت‌انگیزی خوب به نظر می‌رسند


جدیدترین گوشی‌های ارزان قیمت موتورولا به طرز شگفت‌انگیزی خوب به نظر می‌رسند

ایتنا - هر دو گوشی مجهز به  NFC  هستند و با پنل‌های پشتی چرم عرضه می‌شوند. آنها حتی شامل یک اسلات کارت microSD و یک جک هدفون داخلی هستند، ویژگی‌های مفیدی که بسیاری از تولیدکنندگان تلفن سال‌ها پیش آن را رها کردند.


گوشی‌های ارزان قیمت اخیر موتورولا با طراحی‌های معمولی و بدون دوربین‌های اضافی و دیگر ویژگی‌های برجسته،‌ عملا از رقبا عقب مانده‌ بودند. اما به نظر می‌رسد امید تازه‌ای برای این کمپانی به وجود آمده است: دوگوشی Moto G power 5G و Moto G 5G تولید ۲۰۲۴ بسیار جالب به نظر می‌رسند، دست کم در نگاه اول و روی کاغذ!

هر دو گوشی مجهز به NFC هستند و با پنل‌های پشتی چرم عرضه می‌شوند. آنها حتی شامل یک اسلات کارت microSD و یک جک هدفون داخلی هستند، ویژگی‌های مفیدی که بسیاری از تولیدکنندگان تلفن سال‌ها پیش آن را رها کردند.

گوشی G Power 5G همچنین برای اولین بار از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است که یک ویژگی نادر در هر تلفن ارزان‌قیمت است.
جدیدترین گوشی‌های ارزان قیمت موتورولا به طرز شگفت‌انگیزی خوب به نظر می‌رسند
قیمت‌ها عبارتند از 199 دلار برای Moto G 5G و 299 دلار برای Moto G Power 5G

Moto G Power گران‌تر با یک LCD 6.7 اینچی، با کیفیت 1080p با حداکثر نرخ رفرش 120 هرتز عرضه می‌شود. این دستگاه از چیپ‌ست مدیاتک Dimensity 7020 میان‌رده با ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند و فقط دارای دو دوربین پشتی است، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار که به عنوان یک دوربین ماکرو عمل می‌کند. جالب اینکه در این گوشی هیچ سنسور عمق بی‌هدف و کم رزولوشن یا دوربین ماکرو که عملا بلااستفاده است وجود ندارد.

G Power از شارژ سیمی تا 30 وات پشتیبانی می‌کند، اگرچه برای دریافت این سرعت‌ها باید یک شارژر جداگانه خریداری کنید. شارژ بی‌سیم تا 15 وات پشتیبانی می‌شود. یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر روی آن وجود دارد، اگرچه Moto G 5G ارزان‌تر نیز یکی از آنها را دارد.
جدیدترین گوشی‌های ارزان قیمت موتورولا به طرز شگفت‌انگیزی خوب به نظر می‌رسند
Moto G 5G ارزان‌تر از چیپ‌ست Qualcomm Snapdragon 4 Gen 1 با 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند و شامل LCD 6.6 اینچی با کیفیت 720p و همچنین با نرخ تجدید 120 هرتز است. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (و نیز یک ماکرو 2 مگاپیکسلی) و شارژ سیمی 18 وات در بالا وجود دارد. مانند G Power، فقط "مقاوم در برابر آب" است و برای مقاومت کامل در برابر گرد و غبار یا غوطه ور شدن در آب مناسب نیست، که هر چند ناخوشایند است، اما با توجه به راهبرد «اقتصادی» بودن آن، قابل توجیه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا