دشمنی 14 ساله لیدر اصلاحات علنی شد


دشمنی 14 ساله لیدر اصلاحات علنی شد

محمد خاتمی، لیدر اصلاح طلبان به تازگی در سخنانی در جمع مشاوران خود پیرامون انتخابات گفته است: در یک نظام مردم سالار، انتخابات بسیار مهم است در صورتی که «حدّ نصاب ضابطه و معیارهائی که انتخابات را انتخابات می کند»، رعایت شود.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:او می افزاید: این بنده کوچک خدا همیشه بر انتخابات و اهمیت آن تاکید داشته است و دارد و راه خیر خواهانه اصلاح وضع نگران کننده کشور را «اثربخش کردن نهاد انتخابات» می داند. من آنچه را که برای بهبود وضع و در جهت منافع ملت و کشور و حتی حکومت به نظرم می آمده است، تاکنون گفته ام و پیشنهاد کرده ام، امّا متاسفانه به آن اعتنایی نشده است. این بار تصمیم گرفتم که اگر نمی توانم کاری برای مردم بکنم همراه و همنوا با خیل ناراضیانی باشم که در عمق وجودشان بر این باورند که اگر راه نجاتی باشد راه اصلاح امور است. آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم. بدون اینکه با انتخابات معنا دار به عنوان منشأ تقویت قدرت و حاکمیت ملت و امنیت ملی و ترمیم اعتماد همگانی، مخالف باشم و بدون اینکه با رأی دادن مردم مخالفت کنم، رأی ندادن را در شرایط نامطلوب کنونی وجه دیگری از رأی دادن در وضعیت حتی نسبتاً مطلوب انتخابات می دانم؛ به این امید که با رأی ندادن در این شرایط اعتماد آسیب دیده مردم از حکومت و جریانهای سیاسی از جمله اصلاح طلبی(که دامنه اش گسترده تر از دائره اصلاح طلبان رسمی است) تا حدی ترمیم شود.[2]
*شرکت نکردن در انتخابات هیچ توجیهی ندارد و هنگامی که از سوی رجال و گروه های سیاسی رخ بدهد؛ مصداق اتمّ خیانت است و باید با نگاه تبیینی_امنیتی با آن روبه‌رو شد.
اظهارات آقای خاتمی در بالا هم واجد هیچ ارزش سیاسی نیست. بلکه یک فاکتور دو امضایی است که یک نسخه آن برای ستاد تحریم انتخابات در اردوگاه اصلاحات ارسال می شود تا بعنوان "بیعت خاتمی با خیانتکاران" در پرونده او مضبوط گردد.
و یک نسخه هم برای روز مبادا در نظر گرفته می شود تا اگر نظام اسلامی تصمیم به برخورد با "بانیان تحریم انتخابات" گرفت؛ امثال خاتمی اظهارات تأکیدآمیز خود بر انتخابات را روی میز بگذراند و بگویند: "رأی ندادیم ولی حامی انتخابات بودیم"!
در اینجا باید دقت شود که اظهارات خاتمی مبنی بر اینکه "مخالفم بدون اینکه با رأی دادن مردم مخالفت کنم"! یک حرف کاملا غلط و بی معنیست زیرا مردم به رجال سیاسی بعنوان الگوهای خود نگاه می کنند و هنگامی که یک رجل سیاسی می گوید من مخالفم و رأی هم نمی دهم؛ طبعا کسانی از مردم فریب می خورند و متبع رفتار غلط او می شوند. پس آقای خاتمی رسما و علنا با انتخابات مخالفت کرده و مرتکب خیانت به صندوق رأی و مردمسالاری شده است.
در قبال کار زشت خاتمی باید به این نکته بیشتر وقوف یافت که چرا رفتار فتنه گران سال 88 حاوی خطرات بزرگ بود و رهبر بصیر انقلاب چگونه متوجه دست چدنی فتنه گران در زیر دستکش چرمی شده بود. در واقع رهبری چیزی را در خشت خام می دیدید که دیگران در آینه هم نمی دیدند و آن ژست مردمسالاری و انتخاباتی چپهای تحریمی بود.
رفتار خاتمی در 14 سال پس از فتنه 88 و رأی ندادن او عملا نشان داد که اینان اساسا مخالف مردمسالاری و صندوق رأی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج