حدود 114 میلیون برگه رای برای انتخابات ریاست جمهوری روسیه چاپ شد


 حدود 114 میلیون برگه رای برای انتخابات ریاست جمهوری روسیه چاپ شد

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات ریاست جمهوری روسیه گفت که حدود 114 میلیون برگه رای برای انتخابات ریاست جمهوری روسیه چاپ شد.

به گزارش اسپوتنیک، الا پامفیلووا، رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات ریاست جمهوری روسیه گفت که بیش از 113.5 میلیون برگه رای برای انتخابات ریاست جمهوری روسیه چاپ شد که تمام آنها به 89 نهاد تشکیل دهنده فدراسیون روسیه تحویل داده شد.
پامفیلووا هنگام ارائه گزارشی از آمادگی برای اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر اساس تصمیم ما در مجموع 113 میلیون و 574 هزار و 550 برگه رای چاپ شد.
وی افزود که برگه های رای به همه شعبه های اخذ رای در هر یک از 89 نهاد تشکیل دهنده فدراسیون روسیه تحویل داده شد.
الا پامفیلووا، رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه ادامه داد: حدود 2 میلیون نفر زودهنگام در انتخابات ریاست جمهوری روسیه شرکت کردند؛ پنجشنبه آخرین روز رای گیری است.
وی گفت: می دانید، روسیه کشور بسیار بزرگی است، ما مکان های صعب العبور زیادی داریم، مکان های دور افتاده، بنابراین در مناطق صعب العبور و دورافتاده، در کشتی هایی که در این روزهای رای گیری در تردد هستند، در چهار مناطق جدید، در تعدادی از مناطق هم مرز با آنها رای گیری انجام می شود. در مجموع، تا امروز حدود 2 میلیون نفر زودهنگام رای داده اند. امروز آخرین روز است که رای گیری زودهنگام برگزار می شود، فردا رای گیری اصلی انجام خواهد شد.
شورای فدراسیون انتخابات ریاست جمهوری را برای 17 مارس 2024 برنامه ریزی کرده است. رای گیری سه روز 15، 16 و 17 مارس به طول خواهد انجامید. در 29 منطقه، علاوه بر رای گیری حضوری، از رای گیری الکترونیکی از راه دور نیز استفاده خواهد شد.
در این انتخابات، چهار نامزد برای پست ریاست دولت روسیه رقابت می کنند: لئونید اسلوتسکی، نیکولای خاریتونوف، ولادیسلاو داوانکوف و ولادیمیر پوتین.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان