رییس بنیاد شهید: تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد تا 29 فروردین استخدام می‌شوند


رییس بنیاد شهید: تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد تا 29 فروردین استخدام می‌شوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تقریبا تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصدی که شرایط استخدام داشته باشند، تا ۲۹ فروردین به استخدام دولت درمی‌آیند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز چهارشنبه - ۲۳ اسفند - در حاشیه جلسه هیأت گفت: دفترچه آزمون استخدامی ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد با همت دولت، مجوز سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه، منتشر شده و جهاد دانشگاهی درحال برگزاری آزمون آن‌هاست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اضافه کرد: تقریبا تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصدی که شرایط استخدام داشته باشند، تا ۲۹ فروردین به استخدام دولت درمی‌آیند و قانونی که ۱۰ سال معطل مانده بود، با همت و حمایت دولت به نتیجه رسید.

وی تأکید کرد: ما سال آینده شاهد بیکاری هیچ فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد نخواهیم بود. اقدام دوم موثرتر هم حمایت از اشتغال سایرین در قالب تسهیلات اشتغال است که دولت هزینه خوبی کرده است.

قاضی‌زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد: با این دو اقدام بیکاری در خانواده ایثار و شهادت به نصف کاهش پیدا کند. این مقدار در ابتدای امسال ۱۵ درصد بود و الان ۹.۸ درصد است. امیدواریم سال آینده به زیر ۵ درصد کاهش پیدا کند.

منبع : ایرنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه