هوای 2 شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس


هوای 2 شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش رکنا، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۰ براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر‌های بهبهان ۱۵۲ و مسجد سلیمان...

به گزارش رکنا، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۰ براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر‌های بهبهان ۱۵۲ و مسجد سلیمان ۱۰۵ میکروگرم برمترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش، وضعیت هوای شهر‌های رامشیر و حمیدیه با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارد و نیز سایر شهرستان‌های استان با شاخص زیر ۱۰۰ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت قابل قبولی قرار داد.

طی امسال هوای اهواز و برخی شهر‌های استان در وضعیت ناسالم قرار داشته است. هر چند آخرین بارندگی‌ها موجب شد تا برای یک روز هوای اهواز و برخی شهر‌ها از آلاینده‌ها پاک شود، اما با گذشت چند روز پس از باران، آلودگی هوا بار دیگر برخی شهر‌های استان را درگیر کرده است.

افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان در شرایطی که هوا " ناسالم" است، باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و سایر افراد نیز باید این گونه فعالیت‌ها را کاهش دهند.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.


هوای 2 شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید