دوبار قصاص تاوان قتل عمو و برادرزاده / قتل عمو و برادرزاده در بزم شبانه


دوبار قصاص تاوان قتل عمو و برادرزاده /  قتل عمو و برادرزاده در بزم شبانه

به گزارش رکنا، ساعت ۲۲ روز 27 فروردین ماه سال ۹۸ درگیری چند مرد مست در روستای سعید آباد از توابع پیشوا به خون کشیده شد، عمو و برادرزاده‌ای به نام‌های مهرداد و مجید که در درگیری زخمی شده...

به گزارش رکنا، ساعت ۲۲ روز 27 فروردین ماه سال ۹۸ درگیری چند مرد مست در روستای سعید آباد از توابع پیشوا به خون کشیده شد، عمو و برادرزاده‌ای به نام‌های مهرداد و مجید که در درگیری زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند .

بررسی ها نشان می‌داد عمو و برادرزاده در درگیری که در بزم شبانه در محل چاه‌های سازمان آب پیشوا رخ داده بود مورد حمله قرار گرفتند. مهرداد که از ناحیه گردن به شدت زخمی شده بود در بیمارستان ورامین جان سپرد و عمویش هم که به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده بود یک هفته بعد تسلیم مرگ شد .

با مرگ عمو و برادرزاده ماموران به بررسی پرداختند و دریافتند مرد ۳۲ ساله‌ای به نام حمید عامل جنایت بوده است .

ردیابی عامل جنایت در استان فارس

ماموران به ردیابی حمید پرداختند اما وی همزمان با درگیری خونین به محل نامعلومی گریخته بود .

در حالی که تحقیقات ادامه داشت و سایر شرکت کنندگان در درگیری بازداشت شده بودند ماموران رد حمید را در یکی از روستاهای استان فارس یافتند و ۲۷ خرداد ماه سال ۹۹ وی را بازداشت کردند .

حمید به درگیری خونین با عمو و برادرزاده اعتراف کرد.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت :دوستم بهمن و برادرش بهروز که در محل چاه های سازمان آب پیشوا نگهبان هستند، مهمانی ترتیب دادند و من و سایر دوستانمان را به آنجا دعوت کردند.

ما همگی با هم مشروب خوردیم اما بر سر گفتن سلامتی من و مهرداد با هم درگیر شدیم . ما مست بودیم که درگیری میان ما بالا گرفت.همان موقع دوستم بهمن، مهران را سوار موتور کرد و او را به خانه‌شان رساند تا درگیری تمام شود. اما من که عصبانی بودم همان موقع با عموی مهران به نام مجید تماس گرفتم و به او فحش دادم ،من گفتم همین امشب برادرزاده اش را ادب می‌کنم،به همان موقع سوار بر وانت دستم بهروز شدم و همراه او به سمت خانه آنها حرکت کردم .

اما مهران که در همسایگی خانه عمویش زندگی می‌کرد و از حیاط صدای درگیری تلفنی عمویش و مرا شنیده بود با چوب به سر خیابان آمد و درگیری میان ما بالا گرفت .سایر شرکت کنندگان در میهمانی هم آنجا حضور داشتند .مهران با چوب به من حمله کرد و من با چاقو او و عمویش را زدم. ولی واقعاً قصد قتل نداشتم .مجید قصد میانجیگری داشت اما من مست بودم و او را هم زدم که پشیمان هستم.

با اعترافات این مرد ،وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و برایش به اتهام دو قتل و شرب خمر و برای بهروز به اتهام معاونت در دو جنایت کیفرخواست صادر و پرونده شان به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آنها از خود دفاع کردند.

در دادگاه چه گذشت

در جلسه دادگاه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

وقتی حمید روبه روی قضات ایستاد ابراز پشیمانی کرد و اشک ریخت.بهروز نیز گفت: واقعا نمی خواستم در آن درگیری کسی کشته شود، سایر شرکت کنندگان در دعوا نیز به اتهام شرب خمر و شرکت در درگیری منجر به قتل از خود دفاع کردند.

در پایان جلسه قضات دادگاه حمید را به دوبار قصاص محکوم کردند.بهروز و سایر شرکت کنندگان در دعوا نیز به زندان محکوم شدند.


دوبار قصاص تاوان قتل عمو و برادرزاده /  قتل عمو و برادرزاده در بزم شبانه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)