موافقت نتانیاهو با طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح


موافقت نتانیاهو با طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح

به گزارش رکنا؛ دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد وی با طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه موافقت کرده است. موافقت...

به گزارش رکنا؛ دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد وی با طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه موافقت کرده است.

موافقت نتانیاهو با حمله نظامی به رفح در شرایطی است که بیش از دو میلیون نفر از اهالی غزه پس از تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به سایر مناطق نوار غزه در این شهر پناه گرفته‌اند.

این موافقت پس از جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در صبح امروز و در پی آن جلسه کابینه کوچک امور سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

به نقل از سایت خبری عربی۲۱، دفتر نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد ۲ طرح‌ انجام عملیات نظامی در رفح و طرح تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه آوارگان و ساکنان، تصویب شده است.

پیشتر کابینه جنگی رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح تا ماه رمضان ضرب‌الاجل صادر کرده بود.

علی‌رغم نگرانی‌های گسترده از تبعات حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح، نخست‌وزیر این رژیم اخیرا بار دیگر وعده خود مبنی بر حمله به این منطقه در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه را تکرار کرده بود.


موافقت نتانیاهو با طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن