شلیک مرگبار به فروشنده ارز ر تهران / قاتلان با موتورسیکلت فرار کردند!


شلیک مرگبار به فروشنده ارز ر تهران / قاتلان با موتورسیکلت فرار کردند!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت ۱۸ عصر 23 اسفند ماه به قاضی امیر حسین علیمردان، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مرد ۴۰ ساله در شهرک ولیعصر ، بلوار معلم هدف شلیک دو گلوله قرار گرفته و به قتل...

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت ۱۸ عصر 23 اسفند ماه به قاضی امیر حسین علیمردان، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مرد ۴۰ ساله در شهرک ولیعصر ، بلوار معلم هدف شلیک دو گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

پس از این تماس، تیم جنایی در محل حادثه حاضر شد و به تحقیقات میدانی پرداخت. مقتول در پیاده‌رو هدف گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود. آنگونه که شاهدان می گفتند 2 نفر که سوار بر یک موتور سیکلت بوده و صورتشان را با ماسک پوشانده و کلاه به سر داشتند به سمت مقتول شلیک کرده بودند. شاهدان از دور دیده بودند که ترک نشین موتور با اسلحه کلت به سمت مقتول تیراندازی کرده و سپس از موتور پیاده شده و کیف مقتول را برداشته و به همراه همدستش از محل گریخته بودند.

در ادامه بررسی های تیم جنایی مشخص شد مقتول مرد جوان۴۰ ساله و مجرد است، تحقیقات نشان می‌داد کار او در زمینه خرید و فروش ارز بوده است و محل کارش میدان فردوسی است.

با این اطلاعات فرضیه اینکه قاتلان برای سرقت ارز دست به قتل این مرد زده‌اند قوت گرفت و تحقیقات در این زمینه ادامه یافت. ماموارن در جیب های لباس مقتول ۶۲ هزاردلار ، ۱۴۰۰ یورو و ۱۰ میلیون تومان تراول 100 هزار تومانی کشف کردند.

به گفته منابع آگاه مقتول ارزها را خریده بود تا در هفته آینده آنها را تحویل مشتری بدهد. به گفته خانواده و دوستان این پسر جوان از چند روز قبل مورد تهدید افراد ناشناسی قرار گرفته بود و برای همین خیلی با احتیاط کارهایش را انجام می داد این در حالی بود که از مدتی قبل و با توجه به اینکه یکی از همکارانش قربانی دزدان شده بود، همیشه احتیاط می‌کرد که حادثه‌ای برایش رخ ندهد اما در نهایت قربانی این سرقت مرگبار شد.

بنابر دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت تا قاتلان این پسر جوان شناسایی و بازداشت شوند.


شلیک مرگبار به فروشنده ارز ر تهران / قاتلان با موتورسیکلت فرار کردند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید