اولین تذکر طرح سلامت نوروزی صادر شد


اولین تذکر طرح سلامت نوروزی صادر شد

رییس سازمان اورژانس کشور، از آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند در سراسر کشور خبر داد و گفت: اولین تذکر به یکی از روسای دانشگاه های علوم پزشکی داده شد.

اولین تذکر طرح سلامت نوروزی صادر شد

به گزارش راهبرد معاصر، جعفر میعادفر مسئول اجرای طرح سلامت نوروزی، روز شنبه در نشست خبری طرح سلامت نوروزی، افزود: اولین تذکر به یکی از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به دلیل عدم آمادگی مطلوب برای خدمات سلامت نوروزی توسط دو تیم نظارتی سازمان اورژانس کشور داده شد.

وی اظهار داشت: متأسفانه در نوروز ۱۴۰۲، بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در حوادث ترافیکی، جان خود را از دست دادند که امیدواریم امسال با رعایت قوانین رانندگی و تلاش سازمان‌های امدادی شاهد کاهش حوادث، مصدومیت‌ها و مرگ و میر در ایام نوروز باشیم.

میعادفر از برگزاری جلسات ستاد سلامت نوروزی از یک ماه پیش با حضور ذی نفعان درون بخشی و برون بخشی برای تأمین سلامت مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خارج از وزارت بهداشت از جمله نیروهای مسلح، وزارت رفاه و سازمان تأمین اجتماعی خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می‌کنند که هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در عید نوروز با آنها انجام شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: تیم‌های نظارتی سازمان اورژانس کشور در کنار تیم‌های نظارتی معاونت‌های بهداشت و درمان به صورت مداوم، آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی در ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز را پایش و بررسی می‌کنند.

در حاشیه این نشست خبری، وزیر بهداشت با اهدای لوحی از تلاش‌های معصومه مهرآور کارشناس مرکز ارتباطات و جمعی از کارکنان اورژانس بابل در نجات جان یک مادر و نوزاد گرفتار در برف که مورد تقدیر رهبر انقلاب نیز قرار گرفته بود، تجلیل کرد./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | وضعیت ناراحت‌کننده امامزاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی گسترده