تصادف هولناک کامیون با 2 خودرو در کمربندی شیراز + عکس دلخراش


تصادف هولناک کامیون با 2 خودرو در کمربندی شیراز + عکس دلخراش

به گزارش رکنا، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز امروز، ۲۶ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۱۲:۱۵ ظهر امروز طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و...

به گزارش رکنا، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز امروز، ۲۶ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۱۲:۱۵ ظهر امروز طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۸ و ۱۳ را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در کمربندی(پل فسا) اعزام کرد.

هادی عیدی‌پور افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون میکسر بتن به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به خودروهای سواری پراید و ساینا برخورد و منجر به مصدومیت یک نفر شد.

وی اظهار کرد: راننده خودرو سواری پراید در داخل خودرو محبوس شده بود که توسط تیم عملیاتی از خودرو خارج و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد.

عیدی‌پور اظهار کرد: آتش‌نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن‌سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.


تصادف هولناک کامیون با 2 خودرو در کمربندی شیراز + عکس دلخراش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو