رئال با دبل وینیسیوس به قهرمانی نزدیکتر شد


رئال با دبل وینیسیوس به قهرمانی نزدیکتر شد

شاگردان کارلتو با کسب یک پیروزی پرگل در پامپلونا، صدرنشینی‌شان در جدول رده‌بندی لالیگا را بیش از پیش تثبیت کردند.

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌ونهم لالیگای اسپانیا ، امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران، رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم اوساسونا بود که این بازی با برتری آسان و قاطع کهکشانی‌ها با نتیجه ۴ بر ۲ خاتمه یافت.

رئال مادرید با گلزنی وینیسیوس در دقیقه ۴ از حریف پیش افتاد اما فقط سه دقیقه بعد آنته بودیمیر گل تساوی را برای ارغوانی‌پوشان پامپلونا به ثمر رساند. دومین گل رئالی‌ها حاصل پیشتازی مدافع اسپانیایی‌ آنها دنیل کارواخال در دقیقه ۱۸ بود که به لطف همین گل نیمه نخست را هم برد. در نیمه دوم رئال مادرید دو گل دیگر زد که اولی در دقیقه ۶۱ توسط براهیم دیاس و دومی را وینیسیوس در دقیقه ۶۴ زد تا دبل کرده باشد. یک دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم گذشته بود که اوساسونا به وسیله ایکر مونیوس گل دوم را زد تا صرفاً از سنگینی شکست کاسته باشد.

رئال با دبل وینیسیوس به قهرمانی نزدیکتر شد

با این نتیجه رئال مادرید ۷۲ امتیازی شد و فاصله‌اش را با جیرونای رده دومی موقتاً به ۱۰ امتیاز افزایش داد. این در حالیست که تنها ۹ هفته دیگر به پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است. اوساسونا هم با ۳۶ امتیاز قبلی‌اش در رده دهم جدول باقی ماند.

پیش از این مسابقه، مایورکا موفق شده بود میهمانش گرانادا را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.

همچنین از ساعت ۲۱ ختافه به مصاف جیرونا خواهد رفت و در آخرین بازی امشب نیز از ساعت ۲۳:۳۰ اتلتیک بیلبائو از آلاوس پذیرایی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)