مادورو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد


مادورو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد

نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ۶۱ ساله ونزوئلا توسط معاون خود «دیوسدادو کابیو» به عنوان کاندیدای حزب سوسیالیست معرفی شد و در یک ورزشگاه ورزشی بزرگ برای حامیانش سخنرانی کرد.

نیکولاس مادورو برای سومین دوره پیاپی با هدف تضمین یک دوره شش ساله ریاست جمهوری، برای انتخابات ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۴ کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ۶۱ ساله ونزوئلا توسط معاون خود «دیوسدادو کابیو» به عنوان کاندیدای حزب سوسیالیست معرفی شد و در یک ورزشگاه ورزشی بزرگ برای حامیانش سخنرانی کرد.

مادورو گفت: این فقط یک نتیجه است. پیروزی مردم در ۲۸ ژوئیه رقم می‌خورد. آن‌ها نمی‌توانند ما را متوقف کنند و قادر به انجام چنین کاری هم نیستند.

نتایج نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که ۱۳.۹ درصد از ونزوئلایی‌ها قصد دارند به مادورو رای بدهند، در حالی که این میزان برای ماریا کورینا ماچادو، کاندیدای اپوزیسیون ۵۴.۵ درصد است.

البته با توجه به اینکه ماچادو از تصدی پست‌های دولتی توسط دیوان عالی ونزوئلا منع شده، بعید است که بتواند در رای‌گیری حضور داشته باشد. کاندیدا‌های ریاست جمهوری ونزوئلا تا ۲۵ مارس وقت دارند تا ثبت‌نام کنند و هنوز هم مشخص نیست که آیا اپوزیسیون کاندیدای دیگری را معرفی می‌کند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه