افشاگری درباره کریم باقری بعد از 14 سال


افشاگری درباره کریم باقری بعد از 14 سال

امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال پس از گذشت ۱۴ سال در مورد یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس دست به افشاگری زد.

به گزارش وقت صبح، پرسپولیس بهمن ماه سال ۱۳۸۸ به مصاف استقلال رفت و ابتدا با گل فرهاد مجیدی از آبی‌پوشان عقب افتاد اما کار را به تساوی کشاند و در دقایق پایانی آن بازی بود که کریم باقری با شوتی سرکش یکی از زیباترین گل‌های تاریخ فوتبال خود را به ثمر رسانده و موجب برتری دو بر یک قرمز پوشان برابر حریف سنتی خود شد.

حالا پس از گذشت بالغ بر ۱۴ سال، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که در هنگام برگزاری آن بازی سکان مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت طی گفتگویی اختصاصی با خبرورزشی ادعای جالبی را مطرح کرد و گفت: من برای آقای کریم باقری احترام قائلم اما شکست خوردن ما در آن دربی مقابل پرسپولیس جزو اتفاقات فوتبال بود. شاید اگر کریم باقری ۱۰۰ مرتبه دیگر هم شوت می‌زد نمی‌توانست دروازه استقلال را باز کند اما در آن صحنه توپ روی پایش نشست و به گل تبدیل شد؛ به همین خاطر پس از پایان بازی هیچ جریمه‌ای را به خاطر شکست برای بازیکنان استقلال در نظر نگرفتم و اتفاقا با حضور در تمرینات به آنها دلگرمی دادم.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۸۱۴۶
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا