مستمری 3 برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان واریز شد


 مستمری 3 برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان واریز شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری ۳ برابری برای مددجویان آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

علیرضا انجلاسی با بیان اینکه تیم مدیریت بحران سازمان بهزیستی بلافاصله پس از سیل برای ارزیابی خسارات وارده به مددجویان این سازمان وارد عمل شد، اظهار کرد: بازدید میدانی و ارزیابی خسارات مددجویان تحت پوشش شهرستان‌های چابهار، دشتیاری، نیکشهر و قصرقند و سایر شهرها توسط ستاد بحران اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان و نمایندگان اعزامی از مناطق سیل‌زده جنوب استان با سرعت انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه وظیفه خود می‌دانیم از مددجویان آسیب‌دیده در سیل اخیر در سیستان و بلوچستان حمایت کنیم، افزود: بر این اساس مبلغ 3 برابر مستمری برای هر خانواده تحت پوشش آسیب‌دیده از سیل به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

 مستمری 3 برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان واریز شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مستمری با توجه به بعد خانوار واریز می‌شود، گفت: برای خانوارهای یک نفره دو میلیون و 293 هزار و 200 تومان، خانوارهای 2 نفره 3 میلیون و 276 هزار تومان، خانوارهای 3 نفره 4 میلیون و 586 هزار و 400 تومان، خانوارهای 4 نفره 5 میلیون و 896 هزار و 800 تومان و خانوارهای 5 نفره 7 میلیون و 207 هزار و 200 تومان پرداخت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو