کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی درست بود؟


کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی درست بود؟

پرسپولیس در آخرین دیدار خود در سال 1402 و در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت. این دیدار به قضاوت کوپال ناظمی با کمک‌های علیرضا مرادی و علیرضا ممبنی برگزار شد.

صحنه های حساس دیدار:

دقیقه 37: اعلام پنالتی به سود پرسپولیس

محمدی: تصمیم داور در اعلام خطای پنالتی درست بود.

نوذر رودنیل: خطای پنالتی اتفاق افتاد.

دقیقه 45+3: اعتقاد بازیکنان پیکان به خطای هند پنالتی مهدی ترابی

محمدی: توپ با دست ترابی برخورد نداشت.

نوذر رودنیل: پنالتی نبود.

در حال تکمیل...

نظرات نوذر رودنیل

کارشناس داوری معتقد است داور تصمیمات درستی در بازی پرسپولیس و پیکان گرفته است.

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با آنا، درباره قضاوت کوپال ناظمی در نیمه اول دیدار پرسپولیس و پیکان اظهار کرد: برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس در انتهای نیمه اول برای پیکان پنالتی نبود، چون طبق قانون جدید اگر توپ به بدن بخورد و بعد به دست بخورد پنالتی نیست.

وی ادامه داد: دو تا مشکل برای کمک داوران بازی وجود داشت، ضمن اینکه تمامی آفساید‌هایی که گرفتند درست بود. دقیقه ۵ علیه پرسپولیس آفساید گرفته شد که کاملاً اشتباه بود و نباید آفساید اعلام می‌شد. دقیقه ۱۴ هم آفساید علیه پیکان اعلام شد که آن هم به اشتباه آفساید اعلام شد.

کارشناس داوری خاطرنشان کرد: کوپال ناظمی به درستی برای پرسپولیس اعلام آفساید کرد و کاملاً هم درست تصمیم گرفت، خطا نیاز به کارت زرد نداشت. بازیکن پیکان غیرعمد روی هافبک پرسپولیس خطا کرد. ۳ دقیقه وقت اضافه با توجه به مصدومیت‌ها کم بود و باید در نیمه اول ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دقیقه ۴۸ در محوطه جریمه پیکان سرنگونی آل کثیر ارتباطی به بازیکن پیکان نداشت، تصریح کرد: گل دوم پرسپولیس درگیری اورونوف و بازیکن پیکان فوتبالی بود و قدرت بدنی بیشتر بازیکن پرسپولیس باعث شد تا بر توپ سوار شود و گل در شرایط سالم به ثمر رسید.

رودنیل یادآور شد: دقیقه ۶۱ باز هم در محوطه جریمه پیکان، خطایی روی آل کثیر واقع نشد. تمامی اخطار‌هایی که داور داد به درستی داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید