هاشمی نسب: ما فقط جواب سر و صداها را دادیم!


هاشمی نسب: ما فقط جواب سر و صداها را دادیم!

مربی استقلال می‌گوید که ریکاوری کردن چه از لحاظ فنی، چه از لحاظ روحی، در این سه روز کار مشکلی بود.

به گزارش وقت صبح، استقلال در آخرین بازی سال با یک گل از سد هوادار گذشت. مهدی ۸ در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد. او گفت: این پیروزی را به هواداران و سال نو را نیز به مردم کشورمان تبریک می‌گویم. در مورد بازی باید بگویم که می‌دانستیم دیدار سنگینی را در پیش خواهیم داشت، نه از لحاظ فنی بلکه شرایط بدنی تیممان را می‌دانستیم.

او گفت: تنها چیزی که می‌توانم در مورد مسائل فنی بازی بگویم این است که از بازیکنان تشکر کنم. به آنها دست مریزاد بگویم که با تمام وجود جنگیدند. توانستیم سه امتیاز را بگیریم و گل زدیم. از دقیقه ۱ تا ۹۰ از گل‌مان مراقبت کردیم که در این شرایط کار سختی بود. کاش می‌توانستیم واژه‌های بهتری به کار ببریم تا از بازیکنانمان تشکر کنیم.

مربی استقلال گفت: در روز بدمان عهد بسته بودیم که نبازیم و امتیاز از دست ندهیم. بازیکنانمان شاهکار کردند. سه روز پیش بازی خیلی سنگینی داشتیم. در این سه روز ریکاوری کردن چه از لحاظ فنی، چه از لحاظ روحی، کار مشکلی بود. با توجه به اینکه چند هفته قبل نیز بازی‌های خارج از خانه انجام داده بودیم، واقعاً تیممان خسته بود و توانستیم در خستگی سه امتیاز را بگیریم.

او ادامه داد: ما به این سه امتیاز نیاز داشتیم و می‌دانستیم که می‌توانیم آن را کسب کنیم. در دور رفت و ۲۰ دقیقه نخست بازی دو گل دریافت کرده بودیم. تیمی که می‌تواند در طول ۷۰ دقیقه بازی دو بر صفر باخته را برگرداند و دو بر صفر باخته را سه بر دو پیروز شود، می‌تواند بازی یک بر صفر برده را نیز حفظ کند.

هاشمی‌نسب گفت: زمانی که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، این سر و صداها نیز از سمت نیمکت‌ها می‌آید. ما نیز تا جایی توانستیم تحمل کردیم. ولی زمانی که جلو بودیم، سعی کردیم چیزی نگوییم وگرنه می‌توانستیم خیلی بهتر جوابشان را بدهیم. با شلوغ کاری و داور را تحت تاثیر قرار دادن نمی‌توان سوت‌ها را جابجا کرد.

وی ادامه داد: به هر حال سر و صدا کردند و ما نیز جوابشان را دادیم. خیالشان راحت باشد که اگر قرار به سر و صدا کردن باشد، نمی‌توانند جلوی ما را بگیرند. به هر حال روز سختی بود برایمان. جا دارد به بازیکنان تبریک بگوییم. آنها با تمام وجودشان جنگیدند و از آنها تشکر می‌کنیم. در مورد مسائل فنی صحبت خاصی نداریم، چون از لحاظ فنی از تیممان راضی نبودیم ولی از جنگندگی بازیکنانمان که خستگی داشتن راضی هستیم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به اینکه استقلال مدل نکونام بین توپ و زمین گزینه دوم را انتخاب می‌کند گفت: این گونه که شما می‌گویید نیست. چون در دور رفت که با همین تیم بازی داشتیم و دو بر صفر عقب افتاده بودیم، تمام زمین و توپ در اختیار ما بود و با یک فوتبال روان و شناور توانستیم سه گل بزنیم. می‌توانید به بازی دور رفت رجوع کنید. ما نسبت به هر بازی شرایط خاص خودمان را داریم. باز هم می‌گویم تیممان خسته بود و درباره این بازی نمی‌توانیم بحث فنی انجام بدهیم فقط می‌توانم بگویم که از بازیکنانمان تشکر ویژه می‌کنم که با تمام وجودشان جنگیدند.

او در پایان گفت: قطعاً هواداران یار دوازدهم ما هستند. امیدوارم که در ادامه لیگ تبعیضی بین تیم‌ها قائل نشوند و عدالت رعایت شود. هر تیمی هم که مستحقش بود، بازی را ببرد. ما از اول فصل تاکنون شرایط سختی را سپری کرده‌ایم. تنها دلخوشی مان هواداران، بازیکنان و تیممان است. اگر قرار است که این‌ها را هم از ما بگیرند، فکر می‌کنم در ادامه راه کار سختی داریم ولی مطمئن باشید تیمی داریم که به آن افتخار می‌کنیم. بازیکنانی داریم که با هم همدل هستند و می‌جنگند. در روز خستگی هم به فکر هوادارانمان هستیم و مطمئن باشید در ادامه راه نیز با همین تفکر پیش می‌رویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: ورزش 3

کد خبر : ۲۲۸۱۹۲
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس