پوتین: آنچه برای ترامپ در آمریکا رخ می‌دهد غیردموکراتیک است


پوتین: آنچه برای ترامپ در آمریکا رخ می‌دهد غیردموکراتیک است

رئیس جمهور روسیه در نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران در مقر کمیسیون مرکزی انتخابات این کشور فضای سیاسی در مبارزات انتخاباتی آمریکا علیه دونالد ترامپ را غیردموکراتیک توصیف کرد.

پوتین: آنچه برای ترامپ در آمریکا رخ می‌دهد غیردموکراتیک است

به گزارش راهبرد معاصر، ولادیمیر پوتین در سخنرانی خود از مقر کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه از همه مردم روسیه تشکر و تاکید کرد که همه ما یک تیم هستیم.پوتین تاکید کرد که ما در حال ساختن یک اراده مشترک از مردم فدراسیون روسیه هستیم.وی با اشاره به حضور مردم در پای صندوقهای رای گفت، شهروندان عادی روسیه درخواستها و نیازهای کشور را با قلبشان درک کردند.رئیس جمهور روسیه مشارکت در انتخابات را بالا خواند و گفت که ترساندن مردم روسیه غیرممکن است.

وی اضافه کرد، رویای یک روسیه مستقل و قدرتمند را در سر دارد و امیدوارم نتیجه انتخابات این را نشان دهد.


پوتین با اشاره به طرح آتش بس امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه نیز گفت، از این طرح آگاه هستم، مسکو آن را مورد ملاحظه قرار خواهد داد اما فقط در چارچوب منافع روسیه پیش خواهد رفت.رئیس‌جمهور فرانسه روز یکشنبه از پیشنهاد آتش‌بس به روسیه و اوکراین در جریان بازی‌های المپیک تابستانی که قرار است در پاریس برگزار شود، خبر داد.پوتین در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه ان بی سی نیوز آمریکا درباره چهره‌های مخالف حکومت و زیر سوال بردن انتخابات روسیه نیز گفت، برخی کاندیداها به سادگی رایی ندارند. وی درباره مرگ الکسی ناوالنی چهره مخالف مسکو در زندان نیز گفت، تنها چند روز قبل از مرگ وی موافقت کرده بود که مبادله‌ای با آمریکا در این زمینه را در نظر بگیرند.وی با اشاره به فضای سیاسی آمریکا نیز تاکید کرد که آنچه علیه دونالد ترامپ تنها نامزد مخالف آمریکا در حال رخ دادن است غیردموکراتیک است.


کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه شامگاه یک شنبه اعلام کرد که با شمارش بیش از ۷۰ درصد آراء، ولادیمیر پوتین با کسب بیش از ۸۷ درصد نفر اول است./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال وزیر خارجه مصر از تبادل هیات‌های دینی تهران و قاهره