واکنش متفاوت روزبه چشمی به خط خوردن از لیست تیم ملی


واکنش متفاوت روزبه چشمی به خط خوردن از لیست تیم ملی

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر کادرفنی تیم ملی احترام می‌گذارم، حتماً بعد از جام ملت‌ها بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که نباشم.

به گزارش وقت صبح، روزبه چشمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار گفت: به هواداران و بازیکنان‌مان تبریک می‌گویم. در این مدت بازی‌های سخت و سنگینی را در فاصله ۴ روز انجام دادیم. مسابقات سخت مقابل سپاهان و پرسپولیس جان‌مان را گرفته بود. بازیکنان ما برای این برد زحمت کشیدند و مردانگی کردند و به همه بازیکنان خسته‌نباشید می‌گویم.

وی در واکنش به این موضوع که بعد از دیدار با سپاهان، از استقلال بازی باکیفیتی دیده نشده است عنوان کرد: قطعاً یکسری مشکلات هست که باید حل کنیم، خستگی واقعاً روی بچه‌های ما تأثیرگذار بود. اکثر بازی‌ها را با ۱۱ نفر بازی کردیم و هر ۵ روز به میدان رفتیم. واقعاً روی بچه‌ها فشار بود و در این بازی هم خستگی کاملاً واضح بود. خداراشکر نتایج خوب بود و ان‌شاءالله بعد از تعطیلی دوباره شروع کنیم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سؤال که مشکلات مالی هم در این مدت تأثیرگذار بوده است؟ خاطرنشان کرد: مشکلات مالی کمرمان را خرد کرده است، خستگی دویدن‌ها یک طرف و خستگی ذهنی هم یک طرف.

چشمی در واکنش به غیبتش در لیست جدید تیم ملی تصریح کرد: نظر کادرفنی تیم ملی بوده، حتماً بعد از جام ملت‌ها بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که نباشم. برای تیم ملی، بازیکنان و کادرفنی آرزوی موفقیت دارم. همیشه به تصمیم مربیان تیم ملی و باشگاهم احترام گذاشته‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که عدم دعوت او به تیم ملی در راستای جوانگرایی بوده است؟ گفت: من سنی ندارم، الان ۳۰ ساله هستم، اگر سنم بالاست که هیچی. اتفاق افتاده که حدود ۲ سالی مربیان تیم ملی روی من نظری نداشتند، اما تلاشم را کردم و خداراشکر که حداقل یک اتفاق مثبت برای تیم ملی و مردم در جام جهانی رقم زدم. قطعاً بازی بد داشتم ولی لحظه‌های خوبی هم در تیم ملی داشتم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی رقم بخورد.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۸۲۰۵
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !