قیمت خودرو امروز 28 اسفند +جدول


قیمت خودرو امروز 28 اسفند +جدول

قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تغییر چندانی ندارد و بازار، یکی از با ثبات‌ترین روزهای کاری خود را سپری می‌کند. نوسانات قیمتی تقریباً در هیچ کدام از محصولات داخلی و مونتاژی به چشم نمی‎‌خورد.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ نوسان زیادی ندارد و بازار خودرو یکی از باثبات‌ترین بازارهای داخلی به شمار می‌رود. امروز آخرین روز کاری سال جاری بوده و به دلیل اینکه خریداران و فروشندگان از انجام معامله عقب‌نشینی کرده‌اند، گویی معاملات بازار به صفر رسیده است.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار از آغاز امروز تغییرات چندانی ندارد.

کوییک دنده‌ای R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت بازار محسوب می‌شود که روز گذشته پنج میلیون تومان رشد کرده بود، اما امروز تغییری ندارد و با ۴۲۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز جزو معدود خودروهای بازار با سوخت CNG بوده که اخیراً مدل ۱۴۰۳ آن با قیمت ۴۵۲ میلیون تومان قابل خریداری است.

رانا پلاس یکی از سدان‌های نه‌چندان محبوب ایران خودرو به شمار می‌رود که مدل ۱۴۰۳ آن نسبت به روز گذشته هیچ تغییری ندارد و با همان قیمت ۶۳۸ میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از محصولات رده بالای ایرانی روز گذشته ۱۵ میلیون تومان افت قیمت داشت که از آغاز امروز، پنج میلیون تومان گران‌تر شده و با ۹۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو امروز 28 اسفند +جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم به تبعیت از داخلی‌های بازار تغییر چندانی ندارد.

ام‌وی‌ام X۵۵ پرو اسپرت یکی از محصولات نسبتاً جدید مدیران خودرو شناخته می‌شود که از آغاز روند معاملات امروز نوسانی ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی است که روز گذشته افت ۳۰ میلیون تومانی داشت، اما امروز تغییری ندارد و با یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو هم تغییر چندانی ندارد. این خودرو روز گذشته ۲۰ میلیون تومان ارزان شده بود که امروز با همان نرخ یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز 28 اسفند +جدول

منبع:تجارت‌نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا