هلال احمر کردستان به بیش از 2 هزار نفر امدادرسانی کرد


هلال احمر کردستان به بیش از 2 هزار نفر امدادرسانی کرد

به گزارش رکنا، پیام جلالی روز سه شنبه اظهار کرد: از این تعداد حادثه دیده، هزار و ۵۸۲ نفر گرفتار در برف، ۲۲۳ مورد جاده ای، ۹ مورد خدمات حضوری، ۹۳۲ مورد خدمات مناسبتی، سه مورد ریزش آوار و ۱۶...

به گزارش رکنا، پیام جلالی روز سه شنبه اظهار کرد: از این تعداد حادثه دیده، هزار و ۵۸۲ نفر گرفتار در برف، ۲۲۳ مورد جاده ای، ۹ مورد خدمات حضوری، ۹۳۲ مورد خدمات مناسبتی، سه مورد ریزش آوار و ۱۶ مورد کوهستان بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۰۹ حادثه به وقوع پیوسته است، افزود: زمستان ۱۴۰۲، در پایگاه‌های امداد و نجات در محورهای مواصلاتی استان ۶۴۲ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به آماده باش تیم های عملیاتی در برف و کولاک و بارندگی، ادامه داد: در طرح امداد زمستانه چهار هزار و ۵۰۰ نفر روز، از امدادگران و نجاتگران شعب، برای امدادرسانی به مردم در فصل زمستان به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات و کمک به هموطنان آماده باش بودند.

جلالی گفت: در این طرح ۱۰۱ دستگاه آمبولانس در در سطح استان برای امدادرسانی به هموطنان اعزام شد و ۳۱ مورد عملیات رهاسازی نیز صورت گرفته است.

در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده در کردستان مشغول به فعالیت هستند و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ده هزار نفر فعالیت دارند.


هلال احمر کردستان به بیش از 2 هزار نفر امدادرسانی کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا