آلمان هشدار داد/ باید برای حمله احتمالی روسیه آماده شویم


آلمان هشدار داد/ باید برای حمله احتمالی روسیه آماده شویم

«بوریس پیستوریوس» وزیر دفاع آلمان در جریان سفر به لهستان اعلام کرد: ما برای تمام تهدیداتی که در سال‌های آینده با آن مواجه خواهیم شد، آماده می‌شویم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزیر دفاع آلمان روز دوشنبه هشدار داد کشورهای اروپایی باید برای حمله احتمالی روسیه آماده شوند.

به نقل از آناتولی، وی با اشاره به جنگ اوکراین و روسیه عنوان کرد: هیچکس واقعا نمی‌داند که آیا روسیه به یک کشور اروپایی حمله خواهد کرد و اینکه مشخص نیست زمان آن چه موقع باشد. اما چیزی که ما واقعا مشاهده می‌کنیم این است که آنها قادر و مایل به حمله به اوکراین هستند و این کار را بیش از دو سال است که انجام داده‌اند.

خبر مرتبط
اسناد محرمانه آلمانی‌ها لو رفت/زمان حمله روسیه به غرب

اقتصادنیوز: یک روزنامه آمریکایی ادعا کرد برخی اسناد اطلاعاتی محرمانه آلمان را مشاهده کرده که در آن هشدار داده شده روسیه ممکن است از سال ۲۰۲۶ دست به یک حمله گسترده به غرب بزند.

پیستوریوس افزود: بنابراین آنچه که همه ما به عنوان متحدان اروپا باید با هم یاد بگیریم این است که برای هر تهدیدی آماده شویم، به‌ویژه تهدیدی که ممکن است در هر سال با روسیه پوتین رخ دهد. این وظیفه‌ای است که باید انجام دهیم و بر روی آن کار می‌کنیم.

طی گزارشی، سرویس‌های اطلاعاتی آلمان هشدار دادند ارتش روسیه برای تشدید احتمالی درگیری با غرب آماده می‌شود و دیگر نمی‌توان گفت که روسیه به کشورهای بالتیک یا فنلاند و ناتو حمله نمی‌کند.

خبر مرتبط
آلمان آب پاکی را روی دست اوکراین ریخت/ برلین از خط قرمز عبور نمی کند

اقتصادنیوز : وزیر دفاع آلمان تأکید کرد که رویکرد تاکنونی این کشور در جنگ اوکراین تغییر نمی‌کند و برلین موشک‌های دوربرد در اختیار ارتش اوکراین قرار نخواهد داد.

این گزارش‌ها و هشدارها در شرایطی منتشر می‌شود که مسکو بارها تاکید کرده که چنین قصدی ندارد. به گفته کرملین، جنگ اوکراین هم بسیار پیشتر از فوریه ۲۰۲۲ و با تمایلات کی‌یف برای پیوستن به ناتو و سرکوب‌های خشونت‌بار آن در مناطق شرقی آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟