مصاحبه جدید شکیرا که ناگفته های خیانت پیکه را رو کرد!


مصاحبه جدید شکیرا که ناگفته های خیانت پیکه را رو کرد!

شکیرا: بخش‌های زیادی در زندگی من وجود داشت که جلوی چشمانم از هم پاشیدند و مجبور شدم استخوان‌ها را از روی زمین بردارم و همه آنها را کنار هم بگذارم.

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرورزشی، در مورد جدایی شکیرا و بازیکن سابق بارسلونا حرف‌های زیادی گفته شده، اما این خواننده اکنون در مورد تمام اتفاقات صحبت کرده است.

از زمان جدایی شکیرا و جرارد پیکه در اواسط سال ۲۰۲۲، شایعات فراوان و روایت‌های مختلفی در مورد آنچه اتفاق افتاده منتشر شده است.

خواننده کلمبیایی تقریباً دو سال بعد در معرفی آلبوم جدید خود به نام Las mujeres ya no lloran (عبارتی که در همکاری با بیزارپ در آهنگ موزیک سشن استفاده شده بود به معنی: زنان دیگر گریه نمی‌کنند) سعی کرد کمی شفاف‌تر در مورد جدایی‌اش از ستاره سابق فوتبال صحبت کند.

او در مصاحبه با رسانه بریتانیایی تایمز درباره اتفاقات ماه‌های اخیر صحبت کرد و خیلی از مسائل را تکذیب کرد.

چه اتفاقی در رابطه شکیرا و پیکه افتاد؟

شکیرا درباره اتفاقی که بین او و بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا افتاد، توضیح داد: «من حرفه‌ام را برای جرارد پیکه به تعویق انداختم.

فداکاری‌های زیادی برای عشق انجام دادم. برای مدت طولانی همه چیز را متوقف کردم تا در کنارش باشم تا او بتواند فوتبال بازی کند... برای مدت طولانی کارم را متوقف کردم تا در کنارش باشم.»

این خواننده ۴۷ ساله در مورد ۱۲ سال زندگی مشترک با پیکه و تفاوت بزرگ بین زندگی در دنیای موسیقی و زندگی فوتبالیست یا ورزشکار حرفه‌ای گفت:

«همدلی کلید کار یک هنرمند است. یک ورزشکار در وضعیت جنگی دائمی است و باید به هر قیمتی از همدلی پرهیز کند. به همین دلیل است که در بسیاری از موارد ارتباط یک هنرمند با یک ورزشکار ایده خوبی نیست.»

برخی از افراد تصور می‌کردند که شکیرا از این جدایی پول درآورده و از آن به نفع خودش استفاده کرد، اما دیدگاه خودش بسیار متفاوت است، به ویژه با توجه به اینکه این روند به او در ساخت موسیقی کمک کرد.

شکیرا در این مورد اظهار داشت: «بخش‌های زیادی در زندگی من وجود داشت که جلوی چشمانم از هم پاشیدند و مجبور شدم به نحوی خودم را بازسازی کنم، استخوان‌ها را از روی زمین بردارم و همه آنها را کنار هم بگذارم. و چسبی که همه آنها را به هم چسباند موسیقی بود.»

شکیرا و آهنگ‌های مربوط به جرارد پیکه؛ والدمورت

والدمورت، شیطانی‌ترین شخصیت داستان‌های هری پاتر، در کلمبیا و بسیاری از کشورهای اسپانیایی زبان برای اشاره به افراد شرور استفاده می‌شود.

امروز شکیرا آماده است در مورد آن شرور در داستان خود صحبت کند، و توضیح داد که این می‌تواند پایانی بر ترانه‌هایی باشد که مربوط به اتفاقات تلخ گذشته است.

شکیرا می‌گوید: «درباره والدمورت، کسی که نمی‌توان نامش را ذکر کرد؟ امیدوارم این آخرین آهنگی باشد که در این باره و در مورد او می‌نویسم. احساس می‌کردم هنوز چیزی در گلویم گیر کرده است و باید آن را بیرون بیاورم.

من آن را برای رئیس بازاریابی سونی پخش کردم و او شروع به گریه کرد. هرگز ندیده بودم مردی در استودیوی من گریه کند.»

خواننده کلمبیایی درباره انتشار آلبوم جدید خود در سال ۲۰۲۴ به تایمز توضیح داد که این آلبوم از آهنگ‌های مختلفی تشکیل شده که زندگی جدید او را منعکس می‌کند و «ترکیبی از احساسات مختلف و سبک‌های مختلف است و نشان‌دهنده تبدیل درد به خلاقیت، ناامیدی به بهره‌وری، خشم به اشتیاق و آسیب‌پذیری به انعطاف‌پذیری است.»

در طول این مدت انتقادات زیادی به تصمیمات شکیرا برای برملا کردن زندگی مشترک ۱۲ ساله که حاصلش دو فرزند به نام‌های میلان و ساشا است، وارد شد.

اما شکیرا توضیح داد که اتفاقات بیرونی از قبل آغاز شده بودند، مانند خود سرخیو راموس که در مراسمی که در اسپانیا برگزار شد جایزه گرمی را به او اهدا کرد.

او برای مقابله با سؤالات علیه خود توضیح داد که همه چیز «یک شوخی کیهانی است... برای از بین بردن بسیاری از شیاطین که او را عذاب می‌دادند. ب

رای از بین بردن بسیاری از شیاطین که عذاب‌آور بودند.» علاوه بر این، شکیرا به دور از هرگونه پشیمانی، اقداماتش را اینچنین توجیه کرد: «احساس خوبی داشتم».

تاثیر جدایی شکیرا و پیکه بر میلان و ساشا

این مصاحبه همچنین یک سری سوالات و انتقادات را به همراه داشت زیرا به گفته بسیاری، میلان (۱۱ ساله) و ساشا (۹ ساله) در میانه جنگ بین والدین خود رها شدند.

اما این مادر دوست‌داشتنی تمام ادعاها را رد کرد و در مورد ترک بارسلونا و زندگی در میامی و نحوه برخورد خانواده با این همه آشوب گفت: «آنها می‌دانند که تنها یک راه برای زندگی کردن وجود دارد و آن پذیرش درد است. و هر یک از ما راه‌های مختلفی برای انجام آن داریم.»

کد خبر : ۲۲۸۳۴۵
۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو