پیراهن مسی پرفروش‌ترین لباس ورزشی برند آدیداس شد!


پیراهن مسی پرفروش‌ترین لباس ورزشی برند  آدیداس  شد!

پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین پیراهن آدیداس در میان رشته‌های ورزشی مختلف است.

وقت صبح- آدیداس به زودی اعلام خواهد کرد که پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین پیراهن این برند در میان رشته‌های ورزشی مختلف است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، دان گاربر رئیس لیگ فوتبال آمریکای شمالی (MLS) اعلام کرده است پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین پیراهن آدیداس در میان تمام رشته‌های ورزشی است.

آدیداس هنوز به سوالات در مورد صحبت‌های گاربر پاسخ نداده است. این برند همچنین اعلام نکرده است که پیراهن مورد نظر پیراهن مسی در آرژانتین یا اینترمیامی است.

سپتامبر گذشته، لیگ فوتبال آمریکای شمالی اعلام کرد که پیراهن مسی در اینترمیامی پرفروش‌ترین پیراهن لیگ در سال 2023 بوده است. اگرچه او تنها سه ماه قبل از اعلام این خبر با میامی قرارداد امضا کرده بود.

در ماه اکتبر، نیویورک تایمز گزارش داد که آدیداس تقریباً 500000 درخواست از فروشگاه‌ها برای پیراهن میامی مسی در اولین روزهای خبر انتقالش داشت.

امضای قرارداد پرفروش جهانی آدیداس با یک باشگاه لیگ فوتبال آمریکای شمالی نشان‌دهنده این است که لیگ این فرصت را دارد که به بازارهای جدید در سراسر جهان راه پیدا کند.

گاربر گفت: «در حال میبینیم اگر کارها را به درستی انجام شوند شاید فرصتی برای گسترش بخشی از بازار ما از کانادا و ایالات متحده به سایر نقاط جهان وجود داشته باشد.»

شکی نیست که ورود مسی به اینترمیامی در ماه جولای باعث جلب توجه بسیاری به لیگ فوتبال آمریکای شمالی شد. لباس شماره 10 و صورتی رنگ مسی به سرعت به یکی از عناصر اصلی فرهنگ ورزش بین المللی تبدیل شد. طرفداران این پیراهن را نه تنها در استادیوم‌های لیگ فوتبال آمریکای شمالی بلکه در سرتاسر جهان می‌پوشند.

این فقط پیراهن صورتی مسی نیست که اخیرا محبوب و خبرساز شده است. در ماه دسامبر، مجموعه‌ای از شش پیراهنی که مسی در جام جهانی 2022 پوشیده بود، پس از خرید این مجموعه در یک حراجی به قیمت 7.8 میلیون دلار، به گران‌ترین یادگاری ورزشی فروخته شده در سال 2023 تبدیل شد.

منبع: theathletic.com

کد خبر : ۲۲۸۳۳۹
۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان