کاهش 30 درصدی سرقت در نخستین روز تعطیلات نوروزی


کاهش 30 درصدی سرقت در نخستین روز تعطیلات نوروزی

به گزارش رکنا، سرهنگ عبداله چولکی جانشین قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی فراجا گفت: رصد جامع و کامل وضعیت کشف و و قوع جرایم با هدایت راهبردی و ستادی از مهم‌ترین اقدامات قرارگاه نوروزی در...

به گزارش رکنا، سرهنگ عبداله چولکی جانشین قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی فراجا گفت: رصد جامع و کامل وضعیت کشف و و قوع جرایم با هدایت راهبردی و ستادی از مهم‌ترین اقدامات قرارگاه نوروزی در راستای ایجاد امنیت شهروندان در ایام نوروز است.

وی افزود: در قرارگاه عمار هدایت گشت‌های ویژه پلیس آگاهی به صورت محسوس و نامحسوس و برنامه‌ریزی برای محافظت از اماکن تجاری و مسکونی، بانک‌ها، صرافی‌ها، طلافروشی‌ها و کنترل مناطق جرم خیز در دستور کار است.

سرهنگ چولکی تصریح کرد: در قرارگاه نوروزی به صورت روزانه آخرین وضعیت کشف و وقوع جرایم در سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروزی توسط کارشناسان و اعضای قرارگاه رصد و نسبت به هدایت عملیاتی رده‌های اجرایی اقدام لازم صورت می‌گیرد.

جانشین قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل در اولین روز از تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: حضور مستمر پلیس در ایام نوروز گامی مؤثر در پیشگیری از وقوع جرم بوده و همکاران ما در طول شبانه روز در جای جای کشور برای برقراری امنیت و آرامش مردم عزیز در تلاش هستند و امیدواریم هم میهنان ضمن همکاری با پلیس به هشدار‌های پلیسی توجه کرده و ایام خوبی را در پیش رو داشته باشند. مسئلت دارم.»


کاهش 30 درصدی سرقت در نخستین روز تعطیلات نوروزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی