آبشار سونته رودبار جنوب


آبشار سونته رودبار جنوب ، که در روستای برجک واقع شده است یکی از جاذبه ‌های گردشگری رودبار جنوب است. این منطقه زمینه سیاحت و تفریح را برای مسافران نوروزی فراهم کرده است. شما می توانید از طبیعت همیشه سبز این منطقه و رودخانه و چشمه های آن لذت...

آبشار سونته رودبار جنوب ، که در روستای برجک واقع شده است یکی از جاذبه ‌های گردشگری رودبار جنوب است. این منطقه زمینه سیاحت و تفریح را برای مسافران نوروزی فراهم کرده است. شما می توانید از طبیعت همیشه سبز این منطقه و رودخانه و چشمه های آن لذت ببرید.

روستای برجک

روستای برجک از توابع بخش زهکلوت شهرستان رودبار جنوب است که در بهار بسیار دیدنی است. آبشار سونته بر زیباییهای این منطقه افزوده است. منطقه سونته در دامن کوهستانهای شمال جازموریان قرار دارد که آب و هوایی معتدل تر نسبت به گرمای شدید جازموریان دارد و دارای رودخانه ای دائمی است، این آبشار زیبا نیز یکی از جاذبه های گردشگری جازموریان می باشد.

نحوه دسترسی

روستای خوش آب هوای برجک از توابع بخش زهکلوت شهرستان رودبار جنوب است که در ۶۵ کیلومتری بخش مرکزی این شهرستان و در ۱۵ کیلومتری جاده ایرانشهر واقع شده است.
آبشار زیبای سونته واقع در شمالغرب جازموریان (زهکلوت) در مسیر برجک به کوه شاه می باشد که از جاده اصلی به سمت چپ حدود ده کیلومتر فاصله دارد.

آبشار سونته رودبار جنوب

آبشار سونته رودبار جنوب

آبشار سونته رودبار جنوب

آبشار سونته رودبار جنوب

آبشار سونته رودبار جنوب

آبشار سونته رودبار جنوب

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا